The Finals
Påtvingad stress i spel, kul?
Smaken är som baken. Vissa gillar competitive spel, vissa inte. Vem har rätt eller fel? Ingen, finns inga rätt eller fel i vad folk tycker är entertaining.
Jag älskade The Finals, precis min typ av spel. Det är otroligt mycket strategi involverat i de högre rankerna och kommer bara bli bättre. Bra pace och bra TTK, för min smak.
Är det bara jag som avskyr sånahär hysteriska trailers som inte säger ett dugg i slutändan?
Edit: "Dice-veteraner". Figures...
Battlefield har inte vart intressant sedan BF3.
Det är just de Dice-veteraner som gjorde BF3 som gör The Finals.
Testat på alfan och betan, tyvärr kändes spelet väldigt meh. Det kanske känns bättre vid skarp release, får se om jag testar på det igen då.
Nja inget för mig. Tyckte gameplay var barnsligt och ganska hetsigt. Sen var gamemoden inget att hurra över heller. Försökte spela själv ibland och hamnade med lagkamrater som lämnade ganska omgående. Svårt att göra något då
Tråkigt med lagkamrater som lämnar en i sticket! Kanske eftersom spelet/gamemodet var så pass nytt var det inte helt självklart för alla vad man ska göra (eller som undertecknad, glömmer bort objectives...)
Smaken är som baken. Vissa gillar competitive spel, vissa inte. Vem har rätt eller fel? Ingen, finns inga rätt eller fel i vad folk tycker är entertaining.
Jag älskade The Finals, precis min typ av spel. Det är otroligt mycket strategi involverat i de högre rankerna och kommer bara bli bättre. Bra pace och bra TTK, för min smak.
Kul! Känns som att det kan bli en hit bland en viss typ av spelare. Kändes dock som det var rätt blandade färdighetsnivåer bland spelarna i betan, men gissningsvis är det rätt svårt för dem att balansera lagen/spelarna under alfan och betan. Men tror absolut att det kan komma mycket intressanta strategier och tekniker när folk får leka lite mer med vapnen och förmågorna.
Riktigt bra FPS jämfört med andra populära FPS, hoppas bara perfomance och hitreg blir bättre. Annars har jag haft riktigt skojj när jag lirat. Balanseringen är väl inte top notch just nu men utöver det är det det roligaste FPSet jag kört på länge.
Ja, de försöker verkligen lägga till lite nya grejer i en shooter, så det kan bli spännande!
Härligt att höra att det är något för dig, det vore synd om spelet släpptes och de inte hade någon som spelade.
Riktigt bra FPS jämfört med andra populära FPS, hoppas bara perfomance och hitreg blir bättre. Annars har jag haft riktigt skojj när jag lirat. Balanseringen är väl inte top notch just nu men utöver det är det det roligaste FPSet jag kört på länge.
Håller med på alla punkter