Snyggaste Spel-Omslaget/Förpackningen?
Snyggaste Spel-Omslaget/Förpackningen?
Vilket gillade du bäst? Top-3 med bilder.
Zak Mc Kracken på Amiga 500
Supersnygg kartong!
Saboteur på ZX Spectrum
Coolt med karatespel på den tiden.
Maniac Mansion på C64
Galet snyggt, och sjukt kul.
Finns så sjukt många som är _asbra_ men detta säger jag nu bara för att, otroligt fint.
På frågan vilket system som är bäst, PC absolut, det är helt enkelt så mycket mera utrymme för en bra och fin bild, dessutom finns det inte någon keck standard som gör att alla bilder måste vara omslutna av någon konstig ram eller något mönster.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Finns så sjukt många som är _asbra_ men detta säger jag nu bara för att, otroligt fint.
https://preview.redd.it/29zlbxz5j7i21.jpg?auto=webp&s=2711681...
På frågan vilket system som är bäst, PC absolut, det är helt enkelt så mycket mera utrymme för en bra och fin bild, dessutom finns det inte någon keck standard som gör att alla bilder måste vara omslutna av någon konstig ram eller något mönster.
Wow! Älskar omslaget!
Galet snyggt.
För mig är det egenligen 3 omslag som sticker ut och som jag inte särskilja utöver att de är topp3 för mig!
Unreal Tournament:
Min ingång i multiplayervärlden. Fantastiska minnen.
Neverwinter Nights:
Hade alltid gillat drakar, magi, svärd etc. men aldrig satt mig in i rollspel öht, det ändrades med detta släpp. I dag är rollspel min favoritgenre alla kategorier. Plus, ser ni hur stilrent läcker den är?
Det sista omslaget jag har valt gick framför Heroes 3 och Aoe2 (som båda för mig är ikoniska) av den enkla anledningen att även detta spel var ingången i genren för mig. Så jäkla sorgsen att jag inte har kvar tröjan dock, eller lådan, eller någonting egentligen..
Nostalgin är stark.
utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)
Finns många och några av dem finns redan i tråden så lägger in två jag inte sett.