Mojang säger nej till NFT:s i Minecraft
Vem frågade?
Står i artikeln, communityt har ställt frågan en massa gånger hur man ställer sig till NFT
Vem frågade?
Diverse folk har kört igång nft relaterade Minecraft projekt, ett sålde map-seeds som nfts, utan tillåtelse.
Nu har ju dock dessa kraschat helt efter att Microsoft gick ut med detta.
Många bagholders.
Står i artikeln, communityt har ställt frågan en massa gånger hur man ställer sig till NFT
Ah tack! Läste bara rubriken, som vanligt -> "bli först med att kommentera".
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Minecraft borde inte behöva säga "nej till NFT's", det borde räcka med att ingen säger "Ja till NFT's"
Hela den här skiten är ju bara nå hittepå av folk som vill försöka bli rika på spekulering - och försöker skapa "nästa bitcoin"... Och då typ ha alla Bitcoin.
Blockchains kan typ dö nu... Det enda hela den skiten är, är ett koncept som massor med fjantar försöker använda för att tjäna stålar. Eat shit and die.
subterranean homesick alien
Bra! Låt barn vara barn så länge de kan, de hinner oroa/intressera sig om pengar så småningom.
Ingen borde behöva ta itu med NFT's oavsett ålder.
subterranean homesick alien
Ah tack! Läste bara rubriken, som vanligt -> "bli först med att kommentera".
Vem frågade?
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Vem frågade?
Svara först, fråga sen!
(Den devisen lever alla kvinnor jag möter efter. Kort och koncist: "Nej", innan jag ens kommit på tanken att fråga något.)
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Svara först, fråga sen!
(Den devisen lever alla kvinnor jag möter efter. Kort och koncist: "Nej", innan jag ens kommit på tanken att fråga något.)
Du talar med blicken mao.
Du talar med blicken mao.
Indeed. Stirrar stint utan att blinka från andra sidan rummet. Tills de kastar ut mig och säger något i stil med att "bara elever får vistas på skolan".
Väldigt märkligt tillägg att bifoga ditt inlägg måste jag säga. "Nä men jag lägger till lite incel-tankar här kanske, i en tråd om NFT"
Jag borde kanske ha lagt till några emojis för att indikera att jag bara snackade skit?
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Vem frågade?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Först, så glad att inte NFT-skiten hittar in till Minecraft.
Sen undrar jag... och han ville vara med på bild här?
Ingen borde behöva ta itu med NFT's oavsett ålder.
Instämmer!
Undrar hur Notch hade ställt sig på frågan? När han fortfarande va chef
Folk frågade om free to play element i tredjeparts servrar, och han bestämde sig för att sätta hårda regler på att servrar enbart fick sälja cosmetics och att allt annars skulle vara tillgängligt för alla, fick konstigt nog så mycket backlash av diverse fans av pay to win servrar över reglerna att han tappade suget och sålde företaget.