Se Summer Game Fest på FZ i kväll!
Öhh, filmtrailers och energidryck-reklam?
Ja, man blir spyfärdig....Helt värdelöst...
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Degen ska in på Geoffs konto också.
Din vänliga kvartersrecensent.
Hahah svenskt dansband på Summer game fest, otippat! Tack Goat Sim 3
Haha kung! Trodde det var Dead Island 2 först.
Trodde det var Dead Island 2. Väldigt lika uppbyggd trailer.
https://www.youtube.com/watch?v=ETlSabUuhPI
Måste ju varit parodi på den med flit.
Ja självklart är det en parodi, jag blev helt lurad först, undrade varför de ändrat och försämrat trailern XD
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Ja självklart är det en parodi, jag blev helt lurad först, undrade varför de ändrat och försämrat trailern XD
Mm, samma här. Blev t.o.m. lite taggad på att vi kanske skulle få ett datum för Dead Island 2. Som du säger så har de helt klart gjort en parodi på den trailern med flit
Var bara att första tanken var att "får man göra såhär?", upphovsrättsbrott o.s.v. så därför jag behövde fundera en gång till.
Längesedan jag suckade så högt
Vad gör Dwayne Johnsons och hans B superhjältefilm på SGF!? Ge mig Silksong bara orkar inte väntaaaa.
Håller tummar och tår för ett releasedatum för Silk Song!
Ni som klagar på den reklam som varit(aka The Rock osv)så är detta en avsevärt mycket bättre show än tidigare Summer Game Fests, utan tvekan. Mycket mindre reklam och annat skräp i jämförelse.
Säger inte att det är perfekt, men en klar förbättring, enligt mig.
The more I practice, the luckier I get.
Routine är nog höjdpunkten än så länge, även Witchfire såg lite småroligt ut men verkar som att det plockades ned från Steam innan trailern idag så gissar på Epic-exklusivitet där. Annars har det varit otroligt mycket skräp.
Routine såg riktigt intressant ut.
Ni som klagar på den reklam som varit(aka The Rock osv)så är detta en avsevärt mycket bättre show än tidigare Summer Game Fests, utan tvekan. Mycket mindre reklam och annat skräp i jämförelse.
Säger inte att det är perfekt, men en klar förbättring, enligt mig.
Absolut känns bara så konstigt med Stenen i SGF men du har helt rätt inte meningen att låta överdrivet negativ, finns en del intressant ändå!
Absolut känns bara så konstigt med Stenen i SGF men du har helt rätt inte meningen att låta överdrivet negativ, finns en del intressant ändå!
Äsch, man får klaga bäst man vill. ;P
Men jag tror bara många glömmer hur tidigare Summer Game Fests har varit hehe.
Eh, det där var ett riktigt tråkigt och lamt avslut på showen, förväntade mig ett "one more thing". Överlag, en OK/medelmåttig show, en del sömnpiller, en del intressanta titlar.
Vi får hoppas på dunder och brak på Xbox-showen på söndag.