Playstation ryktas återuppliva ett gammalt EXTREMT populärt varumärke
Rykten om Infamous försigår
https://comicbook.com/gaming/amp/news/infamous-ps5-playstatio...
Vet ej om det är tillåtet länka till annan media, vänligen ta bort inlägget isåfall.
Jag hoppas på ett nytt Motorstorm.
Yeah, jag hade önskat men tror inte det räknas som ett så pass populärt spel. Du kan ju glädja dig åt att folk skapar ett fanspel i Dreams... kanske. Ser bra ut i alla fall om man vill skaffa Dreams. Bara hoppas MM lägger till multiplayer inom ett år eller så också.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Ett nytt Warhawk hade varit skoj
AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 Pro | PSVR 2 | Oculus Quest 2
Ett nytt Warhawk hade varit skoj
Ja, har önskat mig en uppföljare länge nu! Skulle ju vara rätt i tiden med en stagnerande cod-serie och floppen BF2042
Har inte folk tröttnat på Rickrolls ännu?
Aldrig.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Blir antagligen Infamous, tyckte mycket om de två första spelen men sen blev det så där smålarvigt som alla spel skulle vara ett tag. Killzone skulle också vara najs, 2 tyckte jag speciellt mycket om. Skulle älska om vi fick ett nytt Folklore men sådan tur kan man väl inte ha?
Ultrazine
Som ett stort fan av Jak & Daxter, Sly Cooper, Killzone, Reisistance och Infamous så hade jag mer än gärna sett att det var dessa spel men jag tror att det rör sig om WipeOut, visserligen ett stort fan av det här spelet med men de säger EXTREMT populärt så är det nog bara WipeOut som det kan vara av de spelen. Hade även gärna sett att det rörde sig om Motorstorm men jag vet inte om det spelet blev lika populärt som WipeOut.
WipeOut var en längre tid ett spel som Sony använda i sin marknadsföring för Playstation, jag är rätt säker på att det spelet även fick många intresserade av att köpa en Playstation. Så som sagt det mest troliga är att det rör sig om WipeOut.
Nedan är en gammal reklam video för Playstation, jag minns den fortfarande och även om jag redan hade ett intresse för Playstation så fick den mig att bli ännu mer intresserad.
Som ett stort fan av Jak & Daxter, Sly Cooper, Killzone, Reisistance och Infamous så hade jag mer än gärna sett att det var dessa spel men jag tror att det rör sig om WipeOut, visserligen ett stort fan av det här spelet med men de säger EXTREMT populärt så är det nog bara WipeOut som det kan vara av de spelen. Hade även gärna sett att det rörde sig om Motorstorm men jag vet inte om det spelet blev lika populärt som WipeOut.
WipeOut var en längre tid ett spel som Sony använda i sin marknadsföring för Playstation, jag är rätt säker på att det spelet även fick många intresserade av att köpa en Playstation. Så som sagt det mest troliga är att det rör sig om WipeOut.
Nedan är en gammal reklam video för Playstation, jag minns den fortfarande och även om jag redan hade ett intresse för Playstation så fick den mig att bli ännu mer intresserad.
WipeOut till PSVR funkade ju ypperligt även om VR-läget bara kom som en patch senare. Så det kan mycket väl vara WipeOut till PSVR2 med ett mer dedikerat VR-support. Kanske släpps som releasespel till PSVR2 rent?
"Writer and Fighter"
Har inte folk tröttnat på Rickrolls ännu?
Bara dom som blir lurade
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Ingen som nämnt Bloodborne än?
Nää, dom pratar ju om ett EXTREMT populärt varumärke
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!
Absolut mest sugen på Jak & Daxter och annars Sly Cooper. InFAMOUS skulle jag heller inte tacka nej till. Resistance är ju FPS så det går bort för egen del då mus + KB krävs för att kunna liras för egen del. Om SOCOM var 3rd person shooter är jag med på intresselistan.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Absolut mest sugen på Jak & Daxter och annars Sly Cooper. InFAMOUS skulle jag heller inte tacka nej till. Resistance är ju FPS så det går bort för egen del då mus + KB krävs för att kunna liras för egen del. Om SOCOM var 3rd person shooter är jag med på intresselistan.
SOCOM har väl alltid varit 3rd person? Eller har jag missat något?
"Writer and Fighter"
SOCOM har väl alltid varit 3rd person? Eller har jag missat något?
Jo jag har också för mig det.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Bara dom som blir lurade
Det är flera år sen jag försökte lura nån med rickroll sist. Ser inte det roliga längre. Om jag blir utsatt själv blir det ett ryck på axlarna innan jag stänger fliken.