Bruce ”Ash” Campbell pratar om nya Evil Dead-spelet

Robot
Bruce ”Ash” Campbell pratar om nya Evil Dead-spelet
Medlem

Hamnar nog på Wishlist. Men det får gå genom recensenter innan köp... Sådana här titlar kan gå två vägar ☺️

Medlem

Tyckte serien var bra och trist att den lades ner

Skribent
Skrivet av delli:

Tyckte serien var bra och trist att den lades ner

Ja verkligen! Gillade också serien.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hade varit roligt om spelet tog fasta på den lite hemska och sorgliga stämningen som ändå vilar över första Evil Dead, men jag har en viss misstanke om att det är det lite lustigare från 2:an och 3:an som kommer genomsyra.

Medlem

Känns som det här är MITT spel. Känslan jag fick av de små gameplayklippen var perfekt. Att få höra Ash/Bruce prata är ju ett nöje. Dessutom att se Tim Willits och höra honom berätta ger mig mycket förtroende.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Det är ett till live service spel med pvp/pve coop element. Trist. Jag ville ha pure single player.

Ser ut som dead by daylight fast med pve monster som man ska slås mot också..... fy fan vilken tråkig idé. Inget jag kommer köpa eller ens titta på.


signatur

Den som vet vet.

Skrivet av delli:

Tyckte serien var bra och trist att den lades ner

Lades den ner ? slutade inte 3 :e säsongen med ett riktigt slut?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Det är ett till live service spel med pvp/pve coop element. Trist. Jag ville ha pure single player.

Ser ut som dead by daylight fast med pve monster som man ska slås mot också..... fy fan vilken tråkig idé. Inget jag kommer köpa eller ens titta på.

Missade du "förutom multiplayer kommer spelet även ha en singelplayer-kampanj." Vad är det för fel på att ha både och och? Eller är du negativ bara för att vara negativ...?

1
Skriv svar