Låt grafikkortet svettas – Control är gratis hos Epic
Men jag då. Ska inte jag kompenseras då nu när de gör det gratis. Köpte ju spelet för 1 år sedan. Fy fanken.........
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Men jag då. Ska inte jag kompenseras då nu när de gör det gratis. Köpte ju spelet för 1 år sedan. Fy fanken.........
CARTMAN hade sparat i månader för att ha råd med det efterlängtade videospelet Kontroll. Men bara ett år efter köpet så började spelet att skänkas bort helt gratis, och företaget vägrar att kompensera honom. Nu vill han varna andra.
– "Man känner sig så maktlös och liten. Jag vill ju bara att de tar sitt ansvar," säger CARTMAN.
CARTMAN hade sparat i månader för att ha råd med det efterlängtade videospelet Kontroll. Men bara ett år efter köpet så började spelet att skänkas bort helt gratis, och företaget vägrar att kompensera honom. Nu vill han varna andra.
– "Man känner sig så maktlös och liten. Jag vill ju bara att de tar sitt ansvar," säger CARTMAN.
Tränar du inför arbetsintervjun på Aftonbladet?
Tränar du inför arbetsintervjun på Aftonbladet?
Bingo
Inte spelat klart det ännu men väldigt trevlig spel
Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS ROG 4090 , 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 15 Pro// iPad Pro Air m1 /Monitor Samsung G8 Oled / TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65
Hehehe
Jag vill förtydliga att det skrevs som ett skämt om någon nu skulle ta det på allvar. Folk skriver ju sånt på allvar på Steam bl.a.
Har även sett det i forumet här.
Därför jag drog till med 1 år. Då blir det ju verkligen komiskt att ens nämna det.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Testade Control och Medium och båda känns som dom kommer från ett gör det själv wizzard spel verktyg. I båda spelen springer man runt med en tjej som bara går o går trotts att man går mot en vägg tex Kontrollen värdelös.
PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.