Horizon Forbidden West - se vrålsnygga gameplay-premiären
Ni som är mer insatta än mig, hur är det med PS5 respektive PS4 versionerna? Vet man någonting om skillnaderna?
Nä dom har inte pratat mycket om spelet så förhoppningsvis får vi reda på lite mer ikväll när dom visar gameplay!
Är pc versionen av första färdig patchad?
Redan nu av streamen så är jag inte imponerad grafiskt. vi får se när gameplay kommer hur det ser ut, men det stör mig endel att det inte är exklusivt för ps5. Ps4an drar spelen bakåt så förbannat.
Nu är det ju inte grafik som räknas utan gameplay. Open world kan inte bli hur snygga som helst och gällande generationerna så går det mycket väl att göra bättre saker med nyare gen. Det handlar om hur motiverade utvecklarna är och tid.
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Redan nu av streamen så är jag inte imponerad grafiskt. vi får se när gameplay kommer hur det ser ut, men det stör mig endel att det inte är exklusivt för ps5. Ps4an drar spelen bakåt så förbannat.
Håller med, spontant känns det som om det inte hänt mycket sedan hzd 2017. Death strandning var ju jäkligt snyggt så det känns som om dom kan kräma ur lite mer med motorn. Hursomhelst ska det bli spännande att se kl 23
Håller med, spontant känns det som om det inte hänt mycket sedan hzd 2017. Death strandning var ju jäkligt snyggt så det känns som om dom kan kräma ur lite mer med motorn. Hursomhelst ska det bli spännande att se kl 23
SPelet kommer ju inte bli helt magiskt mycket snyggare på 4 år, speciellt inte om det även ska utveckles för PS4 så känns som rätt orimliga förhoppningar på ett open-world spel. Så länge det är lika snyggt (eller lite mer) som 1:an så är jag jäkligt nöjd i alla fall!
Föredrar ju hellre att dom skruvar upp FPS än grafiken. Känns som vissa förväntar sig lite väl mycket magi från denna generationen. Ska vara snyggaste spelen rejält redan nu, det ska vara 6+ eller 120 fps och full 4k
Är pc versionen av första färdig patchad?
Ja, funkar hur bra som helst. Spela.
Nä dom har inte pratat mycket om spelet så förhoppningsvis får vi reda på lite mer ikväll när dom visar gameplay!
Tack för svar
Ja, funkar hur bra som helst. Spela.
Gutt. Då blir det att ta sig an det snart.
Gutt. Då blir det att ta sig an det snart.
Passa på nu när Epic har sin rea. Klicka att du vill ha veckans spel i deras shop så får du en voucher på 95:- som du kan använda till spelet.
Ser läckert ut grafiskt iallafall, gameplay såg intressant ut. Har inte kört första spelet, men läst att story/karaktärer är ganska medioker/mediokra?
Störde mig på att hon kommenterade precis allt, bättre om hon inte snackade så mycket.
The more I practice, the luckier I get.
Jävla snyggt får mig och önska mig ett nytt Killzone av dessa grafik mästare.
Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS ROG 4090 , 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 15 Pro// iPad Pro Air m1 /Monitor Samsung G8 Oled / TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65
Ja jäklar vad sugen man blev..... Dom verkar verkligen har fått till det ännu mer än det första spelet (vilket låter galet med tanke på hur bra det var) även om det kanske fortfarande är lite tidigt och säga. Men jäklar vad hypen sprang iväg! Får kanske köra igenom ettan en gång till!
Vilket statement! Aldrig sett något snyggare spel! Faktumet att det är Open World gör det ännu mer imponerande. Liiite segt att man inte fick något release fönster, kommer det i år? men men de får ta den tid de behöver på sig, det ser ju onekligen ut som att det kommer vara värt det
Ser läckert ut grafiskt iallafall, gameplay såg intressant ut. Har inte kört första spelet, men läst att story/karaktärer är ganska medioker/mediokra?
Störde mig på att hon kommenterade precis allt, bättre om hon inte snackade så mycket.
Tycker storyn och världen är bra. Men man behöver urforska en del själv, "läsa" loggar etc. Annars tror jag man missar mycket.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.