Knockout City
Känns som ett "game pass" spel.
Kul, men kanske inte i längden.
Ett party spel?
Känns som ett "game pass" spel.
Som Doom, Wolfenstein och Halo alltså? Det måste jag kolla in
Som Doom, Wolfenstein och Halo alltså? Det måste jag kolla in
Ja du har rätt.
Jag tänkte mer att det är ett spel som folk mer kommer spela tack vare game pass och inte att man väljer köpa spelet separat
Ja du har rätt.
Jag tänkte mer att det är ett spel som folk mer kommer spela tack vare game pass och inte att man väljer köpa spelet separat
Ja det har du nog rätt i.
Har också haft tanken om ”game pass-spel” kring Knockout City. Kul när det är brett tillgängligt men inget folk kommer att slänga pengar på.
Ska se till att testa på det! Ingår ju i EA Play och Xbox Game Pass Ultimate så det är ju "gratis" för många i alla fall.
Vore kul att lira med några FZ-ianer!
Efter de tre första matcherna är intrycket helt och hållet i linje med recensionen. Jag kan absolut tänka mig att pynta 200 spänn för det här –fartfyllt, roligt, inte gjort förut. Men kommer jag få spela helt ensam om en månad?
Den där designen... Men det tilltalar säkert målgruppen.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Vore kul att lira med några FZ-ianer!
FragZonianer?!! Här har jag i min okunskap gått runt i åratal och trott att det heter "Eff Zetanister"..
It's something to do with quantum, isn't it?
FragZonianer?!! Här har jag i min okunskap gått runt i åratal och trott att det heter "Eff Zetanister"..
Kalla oss vad du vill. We are legion.
Har testat spelet i ett par timmar nu och jag skulle verkligen uppmana alla som är det minsta lilla intresserade att göra detsamma medan det är gratis - i skrivande stund har det 96% positiva recensioner på Steam. Extremt roligt, adrenalinfyllt och fartfyllt kaos med ett betydligt större strategiskt djup än vad man först kan se på ytan. Det är väldigt länge sedan jag hade såhär kul i ett onlinespel och jag ser verkligen fram mot vad säsonger och rankat spel kommer att tillföra. Estetiskt är det kanske inte riktigt min kopp te - tänk Sunset Overdrive - men i ren spelglädje är det mer eller mindre oöverträffat. Blir definitivt ett köp när testperioden är över men risken är, som fler har varit inne på, att det inte bryter igenom till den stora massan och att man istället står där ensam i Knockout City om någon månad. Värt det!
Har testat spelet i ett par timmar nu och jag skulle verkligen uppmana alla som är det minsta lilla intresserade att göra detsamma medan det är gratis - i skrivande stund har det 96% positiva recensioner på Steam. Extremt roligt, adrenalinfyllt och fartfyllt kaos med ett betydligt större strategiskt djup än vad man först kan se på ytan. Det är väldigt länge sedan jag hade såhär kul i ett onlinespel och jag ser verkligen fram mot vad säsonger och rankat spel kommer att tillföra. Estetiskt är det kanske inte riktigt min kopp te - tänk Sunset Overdrive - men i ren spelglädje är det mer eller mindre oöverträffat. Blir definitivt ett köp när testperioden är över men risken är, som fler har varit inne på, att det inte bryter igenom till den stora massan och att man istället står där ensam i Knockout City om någon månad. Värt det!
Kan bara instämma i allt du skriver. Ni som är osäkra eller skeptiska – testa!