Recension - Trackmania
De erbjuder tre års Club Access (största alternativet) för 600 kr, vilket förstås är mer prisvärt än ett år för 300 kr. Meeen... det är ju rätt surt om spelet är dött om ett halvår. Jag gissar att de kommer släppa en version för fast pris framöver, om det går utan att stöta sig med de som kör prenumerationerna.
Det ser ju skit ut vilket känns trist då jag var rätt sugen på detta. Varför far kameran igenom banan när man kör loopings? Sen ser det inte överdrivet mycket snyggare ut än klassiska TrackMania som kom 2003 och kan köras på i princip allt. Nu ska jag inte döma allt för hårt men från det jag såg i gameplayklippet i artikeln försvann nästan allt sug.
@Tomas Helenius:
Och där kan man spela mot sina egna rekord ? och ingen annan ?
@Tomas Helenius:
Och där kan man spela mot sina egna rekord ? och ingen annan ?
Nations Forever? Vet ej, har inte testat den på evigheter, om alls. Men den är ju gratis, så sug hem den och kolla om du är sugen.
Laddade ner Maniaplanet o körde lite märklig att det inte finns practise mode innan man kör mot dom andra stora grabbarna
det är inte klaga är ju skitbra att man hoppar in i ett onlinespel bara sådär så kör man mot alla
visst den skriker efter köp spelet i menyn men det behöver man inte
ska testa några gånger till nu