Låt oss köra en klassiker – vad spelar ni i helgen?
Ska nog mest bara spela Mario Maker och sedan kika Spider-man: Far From Home!
Jag klarade Hitman 2 för andra gången för några timmar sedan. Tänkte köra Patient Zero kampanjen som jag har till Hitman 1 genom Hitman 2 legacy pack. Många nya achievments. 125 stycken totalt med Hitman 1 säsongen i Hitman 2.
Sedan håller jag på med A Plague Tale: Innocence som har fantastisk grafik. Problemet blir att jag stannar upp var 4e meter i spelet och tar foton genom "photo mode".
Tänkte spela rage 1, sen hoppar jag på 2:an
2an var en medioker besvikelse. Grym grafik och gunplay men väldigt repetitivt och storyn är skrattretande 5-6 timmar lån... kort..
Avalanche Studios är en fantastiskt medioker spelutvecklare tyvärr. Aldrig något som är riktigt bra utan de ligger där nere vid det jämna strecket medel..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Skaffade nyss Switch, så lite CTR-racing medan jag väntar på Super Mario Odyssey! Blir också Rainbow Six Siege på PC Oooh, Astroneer också! Xbox game pass var ju bara 10kr så varför inte?
Ska också köpa switch
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Beat Saber! Är helt fast Ska försöka klå nått på expert+ för första gången
Lycka till.
Finns nån låt jag klarar utan No fail på expert men expert+ känns omöjligt
On topic om det blir spelande i helgen blir det shakedown Hawaii till Switch
Jag klarade Hitman 2 för andra gången för några timmar sedan. Tänkte köra Patient Zero kampanjen som jag har till Hitman 1 genom Hitman 2 legacy pack. Många nya achievments. 125 stycken totalt med Hitman 1 säsongen i Hitman 2.
Sedan håller jag på med A Plague Tale: Innocence som har fantastisk grafik. Problemet blir att jag stannar upp var 4e meter i spelet och tar foton genom "photo mode".
2an var en medioker besvikelse. Grym grafik och gunplay men väldigt repetitivt och storyn är skrattretande 5-6 timmar lån... kort..
Avalanche Studios är en fantastiskt medioker spelutvecklare tyvärr. Aldrig något som är riktigt bra utan de ligger där nere vid det jämna strecket medel..
Fick 2:an så billigt att det var svårt att motstå. Sen är jag en sån där jobbig typ som måste ha allt som id software varit inblandad i...
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Fått platinum i Dark Souls 1! Det svåra var inte fienderna, utan att komma ihåg allt man skulle göra, anteckningarna var som ett exceldokument i slutändan.
När jag kommer hem igen efter semestern blir det fixa platinum i Demon's Souls, Dark Souls 2 och 3, och Bloodborne. Sekiro var det första av Fromspelen jag tog platinum i.