Finnkampen! Är Finland eller Sverige bäst på spel?
Är Sverige eller Finland bäst på att göra spel? FZ avgör frågan i en tio ronder lång tvekamp!
#battlefield, #finnkampen, #max-payne, #riddic
Spelade en gång med en finsk vän, ABSOLUT mot Koskenkorva. Sverige förlorade stort.
Du skulle satsat Purity istället.
Hade varit extra kul om Sverige vunnit med 6-5 istället för 5-4
@henks: Och om Sverige tog de femte sista poängen!
Och DÄR fattade jag. Trög som om jag hade Boork... förlåt, kork i hjärnan. Kalasidé, får be er om feedback nästa gång.
Tjock-Steffe, haha. Jag undrar hur många på FZ som minns honom.
P3-Dokumentär håller facklan brinnande!
P3-Dokumentär håller facklan brinnande!
Istret på grillen.
Bah, humbug! I rond 9 skulle inte Goat Simulator haft en chans mot Liero. Jag menar, daggmaskar med miniguns och atombomber? De behöver inte PETAs beskydd. Klå det om du kan, getjävel.
Riktigt underhållande läsning, tack!
Bah, humbug! I rond 9 skulle inte Goat Simulator haft en chans mot Liero. Jag menar, daggmaskar med miniguns och atombomber? De behöver inte PETAs beskydd. Klå det om du kan, getjävel.
Helt ärligt, väldigt lite klår Max Payne i mina ögon.
Grattis Pjotor och Finland!
Cptn BaseballBatBoy!
Hade varit extra kul om Sverige vunnit med 6-5 istället för 5-4
FAKE NEWS!
Så där känns det när man tävlar med svenskar, vi finnar, vi kanske vinner i praktiken, men den svenska stoltheten, patritiosm, med andra ord, det extrema själv bedrägeri att svenskar är bäst på allt och alla, och är snyggast o bäst! Snyggast kan jag hålla med om, men bara tjejerna!.., är svår att vinna mot. Finland kan vinna mot Sverige I hockey, i 3 matcher i rad, med 10-0, ändå är Finland ett land som inte spelar sjysst, vi mutar domarna, vi snor era landskaptener, och när ryssarna kommer, när finnarna måste skydda oss, och utplåna skitlandet ryssland, så lär dom sno våra spel maskiner, iphones and all that shit, för vi kommer sitta och darrra och skita på oss när riktiga män kommer och försvara ett land som inte är deras... det är SISU! En dag kommer ni tacka att Finland var eran östra granne, vore det inte för oss, hade ni, vi alla, redan idag pratat antingen ryska eller tyska....Och det är faktum, bland allt skämt...[börja ej bråka, jag driver med er, förutom det sista, att vi skulle inte finnas utan Finland, och vi kommer bli Finlands little bitch brother efter dom motat bort ryssarna]
Allt annat var skitsnack!
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)