Hands-on – Gwent: The Witcher Card Game
Föll inte för multiplayer i betan när jag testade för snart ett år sedan. Alla bara fuskade (jag sög). Kampanjen låter däremot riktigt skoj, i varje fall om man får piska bönder. Ska bli intressant att läsa recensioner sen.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Föll inte för multiplayer i betan när jag testade för snart ett år sedan. Alla bara fuskade (jag sög). Kampanjen låter däremot riktigt skoj, i varje fall om man får piska bönder. Ska bli intressant att läsa recensioner sen.
Av det jag fick se kan man både piska bönderna och hota att slänga dem i en fängelsehåla som i princip är en trång brunn - komplett med ingående beskrivning av hur det är att sitta i den där brunnfinkan. Huvudpersonen kan vara ganska omild, om man väljer att spela henne så.
@Joakim Kilman: Kan inte tänka mig att spela henne på något annat sätt. Renegade FemShep all the way, så att säga. Oavsett speluniversum.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.