Dags att rösta fram omslaget till Fifa 17!
Vilka risiga alternativ.
Oj, vem tycker du ska vara på omslaget? Istället för att lägga en hat-kommentar kan du ju komma med ett konkret förslag på en spelare du hellre haft med bland de fyra.
Lovar att du var en liten skvallerbytta när du gick på dagis och lågstadiet
OT: Vad sägs som Zlatan, Messi, Ronaldo, Suarez, Robben, Neymar, Pogba, Bale. Finns en hel del som är tusen gånger bättre än skitspelarna som man har som val nu
Vilka risiga alternativ.
Oj, vem tycker du ska vara på omslaget? Istället för att lägga en hat-kommentar kan du ju komma med ett konkret förslag på en spelare du hellre haft med bland de fyra.
Hat-kommentar? Haha är du helt ny på interwebben eller?
Med tanke på EM: Hazard, Buffon, nån från Island å lille schwäjjsaren. Buffon är mitt val iaf.
Haha den jag skulle posta
Vilka risiga alternativ.
Med tanke på EM: Hazard, Buffon, nån från Island å lille schwäjjsaren. Buffon är mitt val iaf.
Ah Buffon, helt klart.
Kan ge det för lång och trogen tjänst, precis som Brodeur till NHL 14.
Forza Juve
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.
Vilka risiga alternativ.
Lovar att du var en liten skvallerbytta när du gick på dagis och lågstadiet
OT: Vad sägs som Zlatan, Messi, Ronaldo, Suarez, Robben, Neymar, Pogba, Bale. Finns en hel del som är tusen gånger bättre än skitspelarna som man har som val nu
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Skönt att vi slipper Messi åtminstone.
Jag som precis tänkte föreslå en Messi bakom galler på framsidan.
Dock slipper han avtjäna sitt straff bakom galler, trots att han blev dömd till fängelse.
Enligt spansk lag så måste man dömas till 24 månader eller mer för att behöva avtjäna straffet i fängelse. Mest troligt så blev det 21 månader bara för att han skulle slippa billigt undan.
Vilka risiga alternativ.
Hazard är ju ett av alternativen. Rätt bra spelare och alternativ tycker jag, kul att ha olika istället för Messi varenda år.