Allt du behöver veta inför öppna betan av Battleborn
Och om ni fortfarande undrar om det e nått o ha så kolla TB's Video om det, han förklarar varför det INTE är nått wannabe Overwatch som många verkar tro. (inte ens i närheten)
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Var inte alls imponerad tidigare men vill ge det en ny chans.
Inte jag heller. Hade ingen aning om vad jag gjorde första gamet men dödade runt 20 Pers och dog en gång under min första match. Det må ha varit motståndare som var nya till både moba och fps-genren. Så jag kanske hade otur. Men de andra två matcherna var också lätta och ganska tråkiga, spelet verkade inte göra nåt speciellt nytt, förutom att det var ett Moba fps typ.
Varför skriver ni om detta nu?
Var inte alls imponerad tidigare men vill ge det en ny chans.
Inte jag heller. Hade ingen aning om vad jag gjorde första gamet men dödade runt 20 Pers och dog en gång under min första match. Det må ha varit motståndare som var nya till både moba och fps-genren. Så jag kanske hade otur. Men de andra två matcherna var också lätta och ganska tråkiga, spelet verkade inte göra nåt speciellt nytt, förutom att det var ett Moba fps typ.
Ganska exakt min erfarenhet.