Grattis Blizzard 25 år!
Älskade Lost Vikings som liten, även om jag aldrig kom särskilt långt, sedan blev Warcraft III min stora introduktion till PC gaming, men wow... ja, som de flesta här så är det nog bäst att inte ta upp hur mycket tid jag lagt ner på det, mycket blod, svett och tårar (mest svett) har man lagt på det spelet och älskade det. Blizzard har djupa rötter i mitt gaming hjärta, önskar dom stort grattis
Snälla, ta bort expansionerna från listan... Blir ju helknasigt. Gillade man RoC eller TFT mest? Den frågan är ju bisarr.
Eller Diablo 2 eller Diablo 2: LoD? Det är ju inte som att vi talar om en standalone-expansion här. Seriöst.
Fixa listan FZ!
Fast Warlords of Draenor är ju ett väldigt annorlunda spel gentemot vanilla. Eller Legacy of the Void jämte Wings of Liberty.
Snälla, ta bort expansionerna från listan... Blir ju helknasigt. Gillade man RoC eller TFT mest? Den frågan är ju bisarr.
Eller Diablo 2 eller Diablo 2: LoD? Det är ju inte som att vi talar om en standalone-expansion här. Seriöst.
Fixa listan FZ!
Fast Warlords of Draenor är ju ett väldigt annorlunda spel gentemot vanilla. Eller Legacy of the Void jämte Wings of Liberty.
FIXA. LISTAN.
Fixa listan FZ!
FIXA. LISTAN.
Fixa din caps lock. Blev Diablo ett bra spel först efter expansionen? Svar ja.
Warcraft 3, såklart. Det ledde till modden som ledde till världens i särklass bästa spel. Visserligen gjort av en annan, bättre, utvecklare, men ändå.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Uppdatering: Eftersom folk har haft åsikter om att expansioner finns med i listan kommer vi att presentera resultatet på två sätt. Dels det bästa spelen i en rak genomräkning och dels bästa spelet där eventuella röster på dess expansioner räknas in.
Uppdatering: Eftersom folk har haft åsikter om att expansioner finns med i listan kommer vi att presentera resultatet på två sätt. Dels det bästa spelen i en rak genomräkning och dels bästa spelet där eventuella röster på dess expansioner räknas in.
Diplomaten!
IDKFA
Fixa listan FZ!
FIXA. LISTAN.
Fixa din caps lock. Blev Diablo ett bra spel först efter expansionen? Svar ja.
Jag håller inte med. Jag tyckte Diablo II var jättebra när det kom. Håller dock med om att expansionen var bra (och att kunna spela i 800x600 ).