Battalion 1944 - äntligen ett nytt andra världskrigsspel!
Reagerade på det också, tyvärr så här vissa spel marknadsförs och presenteras, vore bra med mest bara gameplay och minimalt med kommentarer från utvecklarna.
Det är ju också en grej, men jag tänkte mest på att spelaren skjuter folk på 5m håll i princip varje scen.
Men man kan väl förhoppningsvis spela det lite seriöst också, vi får se.
Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX
@Mindrax: Tror du missuppfattat spelet? Det är old school och sådant är inte det primära. Rekyl fanns då medförvisso, men kärnan var snabbt spel där endast skicklighet gällde. Inget hjälp med att träffa, utan hit-boxarna var små och enda hjälp du hade var att tweaka spelet så det passade dig och din spelstil. Lärokurvan var också tvärbrant och no mercy gällde. Var du envis så blev du bra med annars tröttnade du och slutade spela.
Måste få säga att detta är bästa nyheten på länge och får mig att vilja börja lira fps igen. Saknar RtCW, ET och första CoD så jäkla dant. Släpper de dessutom alla verktyg fria till communityt, så man kan göra sina egna banor, då är det en given succé enligt mig.
/Capi