The Witcher 3 – 1.08-patchen släppt på alla format
Nya patchen banar vägen för högt efterlängtade new game plus-inslaget.
#nyhetstips, #the-witcher-3-wild-hunt, #cd-projekt
Absolut inget dåligt spel, men jag blev så trött på dom pissiga kontrollerna. jag har blivit bortskämd efter demons/dark souls o bloodborne superb kontroll. jag kanske får ta o ge det en chans igen.
Ja gör det, jag tänkte samma sak men problemet låg i att jag försökte lira det som Dark Souls. Kontrollen är faktiskt inte så pjåkig, ännu bättre med senaste rörelsekontrollerna dom lagt till.
Absolut inget dåligt spel, men jag blev så trött på dom pissiga kontrollerna. jag har blivit bortskämd efter demons/dark souls o bloodborne superb kontroll. jag kanske får ta o ge det en chans igen.
Är lite blandade rektioner på det alternativa rörelsemönstret, men jag tycker de känns mycket skönare. Jag lirar med xbox controller till PC.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Är lite blandade rektioner på det alternativa rörelsemönstret, men jag tycker de känns mycket skönare. Jag lirar med xbox controller till PC.
Själv så föredrar jag originalrörelserna, jag gillar det skarpt. Känns och ser naturligt ut
Tänk om UbiSoft hade funkat på likadant sätt, då hade vi haft fler spel att spela.
Lite samma problem från mig, ingen höjdare att gå från Bloodborne till Witcher 3 men gillar spelet i övrigt, har lagt det åt sidan men ska testa nya kontrollerna o se om det gör mig glad, mycket annat som varit positivt i deras patchar
Efter 1.08 kraschar mitt spel hela tiden!!! AAAARGH! Någonting med Nvidia. Detta hände aldrig innan, visst har det hackat och så, men aldrig kraschat som nu...SURT!
Jag har lagt ner 180 timmar i spelet och kör med nVidia, 2 cracher och en infinite loading har jag råkat ut för, totalt, oerhört stabilt spel för mig.
Har haft 2 eller 3 olika drivrutiner under tiden, och kört på både Win 8.1 och nu Win 10.
Det måste va något i din dator som gör det.