Fotbollsracing är populärt – Rocket League har laddats ner 4 miljoner gånger
PC har det bara sålts i ~350k kopior, sedan är ju nerladdningen gratis på PS om man har PS+ eller vad det heter? Så jag gissar att många har laddats ner där.
Precis vad jag tänkte. Har det nedladdat men inte spelat.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
PC har det bara sålts i ~350k kopior, sedan är ju nerladdningen gratis på PS om man har PS+ eller vad det heter? Så jag gissar att många har laddats ner där.
Bara och bara. Om du kolla på Steamspy så lär du väl ha sett hur kurvan ser ut. Inte många spel som ökar så där efter release. För 10 dagar sen låg det på cirka 80k ex.Lär inte öka så i all tid förstås, men det är imponerande vad "word of mouth" kan göra.
http://steamspy.com/app/252950
Ja preciss det är ju inte så att de tjänar pengar på det under gratis månaden som de gör när folk köper på steam.
Bara och bara. Om du kolla på Steamspy så lär du väl ha sett hur kurvan ser ut. Inte många spel som ökar så där efter release. För 10 dagar sen låg det på cirka 80k ex.Lär inte öka så i all tid förstås, men det är imponerande vad "word of mouth" kan göra.
http://steamspy.com/app/252950
Det blev lite fel, så klart har det sålt mycket på steam, 350k+ är ju ganska mycket ändå, få spel säljer ju så bra! Och visst, rykte och så ger väldigt mycket, på mitt jobb köptes det ju lite pga det tror jag, nästan så jag dragits med i det hela också - men jag kom ur det hela med stoltheten i behåll.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Det blev lite fel, så klart har det sålt mycket på steam, 350k+ är ju ganska mycket ändå, få spel säljer ju så bra! Och visst, rykte och så ger väldigt mycket, på mitt jobb köptes det ju lite pga det tror jag, nästan så jag dragits med i det hela också - men jag kom ur det hela med stoltheten i behåll.
Absolut, det förstod jag. Men ändå rätt imponerande ökning, och det ligger i topp på Steams säljlista just nu.
Btw, ska inte du komma tillbaks till Swec igen?
Det intressanta är inte hur många som hakar på orkesterkärran vid release, utan hur många aktiva spelare spelet har om nån månad eller två.
Exakt. Jag tror säkert det här är jätteroligt ett litet tag. Sen: on to the next new thing.
GOTY 2015, utan tvekan
Lol
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.