Se en våldsam match i Killing Floor 2 - samt nextgen rövfysik
Jag visste att de inte skulle fixa hålla kvar charmen med spelet nu när det skulle breddas.
"Note to self, kill zeds, earn Money" Roligt???????
Och trist handlare. Visste det. Det kommer dyka upp fullt med CoD folk nu också
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Såg dessa igår, och två videor till och blev grym sugen, gillade 1an men det ser ju sämre ut än cs 1.6
Glasögon kanske?
Nu sa ju jag at killing floor 1 såg ut some cs 1.6 .. kanske dags att lära sig svenska ?
sedan när är Goldsource och Unreal engine lika varandra?
Såg dessa igår, och två videor till och blev grym sugen, gillade 1an men det ser ju sämre ut än cs 1.6
Glasögon kanske?
Nu sa ju jag at killing floor 1 såg ut some cs 1.6 .. kanske dags att lära sig svenska ?
Ja, jag vet. Därför jag tänkte du har dålig syn, för killing floor 1 har helt klart bättre grafik än cs 1.6. Iaf när man maxar grafiken.
Seså, sluta fokusera på varandras åsikter. Det finns zombieskinkor att analysera. Pun intented.
Jag visste att de inte skulle fixa hålla kvar charmen med spelet nu när det skulle breddas.
"Note to self, kill zeds, earn Money" Roligt???????
Och trist handlare. Visste det. Det kommer dyka upp fullt med CoD folk nu också
Vilken charm menar du saknas? Du har ett spel med hammare som laddas med hagel och vapen som skjuter sågklingor och en valuta som uttryckligen heter Dosh. Första spelet var i grunden seriöst - charmen väl främst från de löjliga replikerna som karaktärerna kläckte ur sig, men även de halvlöjliga kartorna och tilläggen som kom först flera år senare. Replikerna har jag inte ens hört i det här spelet och kartor och tillägg är det förstås sparsmakat med.
Jag är bara glad att den gamla tradern är borta. De där stela och sexuellt anspelande kommentarerna blev gamla efter en kvart.
Är det rövens fysik eller är fysiken röv?
Rövfysik.