Stor PS4-uppdatering kan vara på gång
Jag tycker det känns lite som en hybridbuss/bil som kan vara bra för miljön. Men till PS4? Det verkar lite onödigt. Tar inte speciellt lång tid att starta upp PS4 efter att man slutat att spela.
Jag önskar mest spotify just nu och så vore det fint om man kunde lira PS3spel på Ps4an.
Gör så att maskinen kan spela videofiler från usb sticka så vi kan se piratad film
Gärna stöda sub-filer också
Har PS4'an samma problem som PS3'an där man måste göra en uppdatering varje gång man startar upp den?
Blev väldigt tjatigt ganska snabbt med en ny uppdatering varje dag, jag förstod aldrig syftet med att de inte kunde göra uppdateringar i bakgrunden som sen installerades när man var nöjd för dagen och ville sätta den i standby :/
(PS3'ans frekventa uppdateringar är lika irriterande som konsolernas kåthet på QT-events, samt att inte kunna spara valfritt så man blir tvingad att se samma skittråkiga filmsekvens varje gång man dött och måste starta om från en dumt placerad savepoint. But thats another story)
Gör så att maskinen kan spela videofiler från usb sticka så vi kan se piratad film
Gärna stöda sub-filer också
PLEX finns tills PS4, du kan streama det mesta till det. Dock är PLEX i beta stadie nu, som man måste betala för att få använda. Men det blir gratis i färdiga versionen.
... samt att inte kunna spara valfritt så man blir tvingad att se samma skittråkiga filmsekvens varje gång man dött och måste starta om från en dumt placerad savepoint. But thats another story)
Du har inte lirat så många spel på konsol märker jag.
Förutom Spotify hoppas jag på en rejäl uppdatering av bluray.
Är ju bara pinsamt att min gamla ps3 presterar bättre bild med sin bd än ps4.
Men dom slänger säkert in någon funktion för att kunna se rippade filmer med kass (ja, jämfört med bd) kvalitet.
“All thinking people are atheists.”