Gearbox visar mer av Homeworld Remastered
Gammal film ju.., såg den för länge sedan. Inget nytt. Ser dock fram emot detta.
Filmen va gammal men dom hade ju nya screenshots
Kollar ni på videon vi 3:23 och jämför med
Jäkla pessimister alla är, tack och lov att en annan är smart och åtminstone kollar allmänna åsikten om spel innan köp. Gearbox har inte gjort mig besviken hittills när jag köpt något från dom. Vad har dom som vart helt värdelöst, marines och dnf, vad mer? Marines var det ju ett jäkla byten av utvecklare om jag inte minns helt galet, och dnf var ju oxå väl flertalet utvecklare på. "Desto fler kockar desto sämre soppa"
Randy Pitchfork är en kille man kan lita på.
Jäkla pessimister alla är, tack och lov att en annan är smart och åtminstone kollar allmänna åsikten om spel innan köp. Gearbox har inte gjort mig besviken hittills när jag köpt något från dom. Vad har dom som vart helt värdelöst, marines och dnf, vad mer? Marines var det ju ett jäkla byten av utvecklare om jag inte minns helt galet, och dnf var ju oxå väl flertalet utvecklare på. "Desto fler kockar desto sämre soppa"
Gearbox var fortfarande ansvariga och satte sin logga på skiten, samt körde med vilseledande marknadsföring. Att lita på det företaget är som att lita på en politiker.
I drank what?