Garantitjafs
Jag har haft mitt Xbox i ungefär ett och ett halvt år och det betyder ju att min garanti har gått ut och nu har jag fått problem med vitt flimmer som uppstår och blir kraftigare allt eftersom jag spelar. Jag tror att detta beror på att GPUn blir överhettad och jag har funderat på att öppna lådan själv och kleta på lite ny fin kylpasta. Om jag nu skulle råka förstöra mitt xbox visst kan jag ändå skicka in den till microsoft för reparation? Självklart så förstår jag att jag måste betala, jag tänkte mer på att om dom tar emot ett xbox man har öppnat själv.
Hur funkar det med garanti egentligen? Kan dom se upp klisterlappen när den är köpt eller måste man skicka med kopia på kvittot eller nåt? Jag köpte min för 2 år och 10 månader sen men har inte kvar kvitto eller nåt på den..
Är det värt o skicka den till tyskland eller ska jag bara köpa en ny?
Det är red ring of death kan tilläggas. konsollen välte och har inte fungerat sen dess.
Hur funkar det med garanti egentligen? Kan dom se upp klisterlappen när den är köpt eller måste man skicka med kopia på kvittot eller nåt? Jag köpte min för 2 år och 10 månader sen men har inte kvar kvitto eller nåt på den..
Är det värt o skicka den till tyskland eller ska jag bara köpa en ny?
Det är red ring of death kan tilläggas. konsollen välte och har inte fungerat sen dess.
Är den inte registrerad på på xbox.com ska det inte vara några problem, du kanske även se hur mycket garanti du har kvar där.
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Försvinner inte garantin om man öppnar boxen?
Här har du en länk. https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=sv-se
Waffleman, 300 meters. northwest!