Stor gratisfest på Steam i helgen
Pissiga titlar dock, men men. Smaken som baken osv.
Den är väl det. Jag äger 3 av dessa spel sedan tidigare på steam och ångrar inte något av köpen.
Lägger man ihop speltiden från Payday 2, Xcom Enemy Unknown och Don't Starve hamnar jag på 490 timmar. Rekommenderas starkt till allihop.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Man får ju xcom enemy unknown gratis via greenman gaming ifall man nominera några speltitlar och registrerar sig p en sida som har med gmg att göra, pc gamer la ut om den infon så jag passade på och har haft väldans roligt med några frustrerande timmar igår
Här har ni sidan om ni vill, ifall ni inte äger det redan så att säga men då kostar får man xcom enemy within 80% billigare med ifall man gör detta
Pissiga titlar dock, men men. Smaken som baken osv.
Skojar du? Trine 2, Payday 2 och Company of Heroes 2 är fantastiska.
åtminstone trine 2 är awesome, dom andra titlarna kan jag inte uttala mig om. Fast don't starve är ju fantastiskt med
Håller med. Är det något av spelen man ska satsa på så är det Trine 2. Ladda ner det med en polare och njut av det bästa co-op som finns!
För er som inte testat XCOM, gör det! Sinnessjukt kul spel.
"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/
Begriper verkligen inte folks upphetsning över Payday 2. En serious sam shooter förklädd till "taktiskt rånande" med en AI som ligger i nivå med en femårings stridsegenskaper och uppmärksamhet. Kroppar är dessutom inte solida objekt utan man går igenom och förbi varandra och andra i trånga utrymmen. Något som är helt oacceptabelt i en taktiskt shooter/smygare.
Begriper't inte. Köpt, spelat och tyckt varit plastigare än Paradise Hotel.
나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야
Killing Floor och X-COM har jag alltid velat testa, today's the day! :>
två roliga spel, om du gillar det så passa på innan tiden är ute på denna sida att få xcom gratis
https://goldenjoysticks.greenmangaming.com/
Nominera spel så får du en key av gmg, vet inte om det kanske är i helgen det slutar eller om det är imorgon men du ser ju
Begriper verkligen inte folks upphetsning över Payday 2. En serious sam shooter förklädd till "taktiskt rånande" med en AI som ligger i nivå med en femårings stridsegenskaper och uppmärksamhet. Kroppar är dessutom inte solida objekt utan man går igenom och förbi varandra och andra i trånga utrymmen. Något som är helt oacceptabelt i en taktiskt shooter/smygare.
Begriper't inte. Köpt, spelat och tyckt varit plastigare än Paradise Hotel.
Det är väl ingen jag vet som klassar det som en taktisk shooter.
Det är däremot, ett av de absolut bästa co-op spelen jag har lirat. Inget annat spel får mig så uppumpad och taggad som när den fenomenala musiken dunkar i huvudet och 4 personer jobbar tillsammans för att klara av de olika banorna på de svåraste nivåerna.
Många "ohshit-moments" har det blivit under året där man klarar sig med nöd och näppe och kommer undan med pengarna/kokainet/vapnen/guldet.
Men en taktisk shooter? Definitivt inte. COD med AI-poliser och fantastisk co-op.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21