Gratishelg för Titanfall, Borderlands 2 och Dishonored
Åh, Dishonored. Testa om inte inte gjort!
Spelar man inte ut Dishonored på en helg utan problem?
Jorå, om man pressar. Tror jag la 11-12 timmar på det. Och då tog jag extremt lång tid på mig på första kartan, typ 3-4 timmar.
Jorå, om man pressar. Tror jag la 11-12 timmar på det. Och då tog jag extremt lång tid på mig på första kartan, typ 3-4 timmar.
Jag har spelat det tre gånger, och varje gång hittade jag saker jag missat föregående spelsessioner. Det är en liten pärla, speciellt med DLC:erna.
Hur spelade du det då? Mig tog det 55 timmar (enligt Steam). Rusade du igenom det, eller är det bara jag som är långsam?
Hur spelade du det då? Mig tog det 55 timmar (enligt Steam). Rusade du igenom det, eller är det bara jag som är långsam?
Spelade det för recension, med tidspress, så hann inte testa alla alternativa vägar. Är heller ingen smygare av rang så ofta blev det pangpang.
Tre skitspel! Eller nja, Titanfall kanske är lite kul.
Har säkert inte ens provat något av dem...
BL2 är så jävla kung! Har spelat igenom Dishonored 3 gånger, vilket bara hänt med Half-life serien tidigare för mig... kul att prova olika riktingar varje gång man spelar!
Ducati Streetfighter 848
Spelade det för recension, med tidspress, så hann inte testa alla alternativa vägar. Är heller ingen smygare av rang så ofta blev det pangpang.
Mig tog det 10h. Smög på de flesta banorna, men spelade ingen bana mer än en gång. Hur man kommer upp i 55 är för mig en gåta!
52GB Titanfall... på 24mbits lina... tror jag hoppar då
Det man faktiskt laddar ner är komprimerat så det är mycket mycket mindre än 50GB.
Jaha, så det står bara 52.52GB under nedladdningsprocessen bara för att skämtas lite?
Jag tror faktiskt det, ja. När jag prövade Titanfall en tidigare gratishelg vill jag minnas att det gick mycket fortare att få ner det för mig än vad det bör ta att tanka 52 gig.
Mig tog det 10h. Smög på de flesta banorna, men spelade ingen bana mer än en gång. Hur man kommer upp i 55 är för mig en gåta!
52GB Titanfall... på 24mbits lina... tror jag hoppar då
Det man faktiskt laddar ner är komprimerat så det är mycket mycket mindre än 50GB.
Jaha, så det står bara 52.52GB under nedladdningsprocessen bara för att skämtas lite?
Jag tror faktiskt det, ja. När jag prövade Titanfall en tidigare gratishelg vill jag minnas att det gick mycket fortare att få ner det för mig än vad det bör ta att tanka 52 gig.
Körde en liten stund nu... gick segt hela tiden (2.4mbit/s...) inte värt att vänta och slösa bort dom timmarna det tar för detta spel att laddas ner tyvärr :/
Det lilla jag testat utav Titanfall verkar rätt nice förutom att det är inte speciellt minimize vanligt (har crashat eller laggat ner hela datorn när jag varit i lobbyn och det börjat ladda nästa bana). Jag får random FPS drops i början utav matchen som senare verkar lugna ner sig och sen har jag laddat och kommit in till retrying connection to server (eller något liknande). Har någon tips på hur man kan fixa dessa grejer? Framför allt connection issues grejen, det andra så får man kanske låta bli att minimiza helt enkelt
Dishonored var guld. När man såg gameplay trailers osv, då blev det en förhandsbokning och jag var inte besviken. Sen när DLCs kom så var det typ ''Shut up and take my money!''
Nej det spelet var en riktig pärla, speciellt när man körde lite som en Assassin
Så ni som inte kört det än. GÖR DET NU!
Titanfall är roligt, men fan INTE värt att ta upp 50gb på hårddisken för ett enda spel.
Så otroligt jävla korkat av dom att göra det så dåligt komprimerat.
Varför folk säger att de där "52gb" luras vid nerladdningen stämmer förresten. Den laddar ner filerna mindre, men väl efter installationen så är det stort som bara fa-an.
Titanfall är roligt, men fan INTE värt att ta upp 50gb på hårddisken för ett enda spel.
Så otroligt jävla korkat av dom att göra det så dåligt komprimerat.
Varför folk säger att de där "52gb" luras vid nerladdningen stämmer förresten. Den laddar ner filerna mindre, men väl efter installationen så är det stort som bara fa-an.
Ska man vara bäst, ska man vara störst
Varför just när det är ludum dare.
59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund