COD: Advanced Warfare – fartfylld multiplayer-premiär
Lika hjärndöd shooter som vi är vana vid.
Det kan förvisso vara rätt trevligt ibland. Börjar, efter en lång tids uppehåll, sakna det där fartfyllda dödandet.
Samma här! Ska bli med lite CoD igen, har inte kört sen tidigt i våras...
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Tycker det verkar väldigt intressant.
Lite av allt det goda i shooters. Hoppande från Titan, banor som ändras från Battlefield och high-action när den är som bäst (Alla CoD).
Hoppas skiten inte är rövbuggad (excuse the french) vid release som Ghost va. Alla mina vänner hade olika problem vid lanseringen av CoD: Ghost. Fick sitta och spela det själv, inte så skoj.
Precis, det är gott och blandat av alla andra moderna FPS-spel, det är inte nödvändigtvis dåligt.
Jag ser framemot det.
Lika kul som vanligt att läsa alla kommentarer från HATERS här!
* Get A Life *
För min del är jag ingen "Hater" som du så fint kallar det! Snarare att de senaste spelen i den serien totalt tappat känslan för min del. Blir fan bara sämre och sämre :(. Måste tyvärr säga att det senaste som producerades med kvalitét i den serien var COD 4 och BO. Därefter rasade det tyvärr.
Lika kul som vanligt att läsa alla kommentarer från HATERS här!
* Get A Life *
För min del är jag ingen "Hater" som du så fint kallar det! Snarare att de senaste spelen i den serien totalt tappat känslan för min del. Blir fan bara sämre och sämre :(. Måste tyvärr säga att det senaste som producerades med kvalitét i den serien var COD 4 och BO. Därefter rasade det tyvärr.
fast varför ens kommentera det? Det är de jag inte förstår...
Alla vet att CoD är döende när INFINITY WARD gör spelen.. därför får ju en ny utvecklare försöka liva upp spelet igen
WOW, vänta lite. Jag har spelat det här????? Låt mig tänka Titanfall heter det va, gjort av en gammal COD studio?
Snacka om en rip-off enligt mig från det spelet. Det är väl som Pablo Picasso sa: ”bra konstnärer kopierar, stora konstnärer stjäl”
Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"
WOW, vänta lite. Jag har spelat det här????? Låt mig tänka Titanfall heter det va, gjort av en gammal COD studio?
Snacka om en rip-off enligt mig från det spelet. Det är väl som Pablo Picasso sa: ”bra konstnärer kopierar, stora konstnärer stjäl”
Jag såg varken titans eller npc:er i videon.