Oddworld: New 'n' Tasty!
I farliga fabriker återupplever vi den klassiska sagan om orättvisa, solidaritet och mod – och återuppståndelsen av en spelserie som aldrig borde ha dött.
#ducktales-remastered, #castle-of-illusion-starring-mickey-mouse, #bionic-commando-rearmed, #oddworld-abes-oddysee, #oddworld-new-n-tasty
Det enda som stör mig är att kroppsanimationerna ser en aningen...stela ut?
Sen så saknar jag de gamla vakternas röster
Everybody needs help.
Det är en skaparna av företaget som gör rösten till Abe, så ja rösten är stort sett densamma
Everybody needs help.
Tack Mattias för recensionen.
Något som stör mig är dock är detta:
Testplattform: PC, Mac, Xbox One, PS3, PS4, PS Vita, Wii U
Sen står det i själva artikeln att det gäller ps4...
Det händer ganska ofta att det inte ens kommer på alla plattformar heller. Jag lirar uteslutande på PC (masterrace bla bla) och ibland svider det lite i hjärtat när det inte kommer till just min plattform. Jag har påtalat felet tidigare och blivit upplyst om att det ska avhjälpas, med det är nog 2 år sen om inte mer..
så HIMLA svårt är det väl inte att fixa vad som verkar vara ett fel i koden bara?
Spelade det här till döden när det var nytt, samtidigt som jag tyckte det var lite "läskigt" (inte så gammal). Kan nog bli ett köp.
Nej, det står inte "plattformar", det står "testplattformar", vilket avser vilka plattformar recensenten har kört spelet på. Eftersom informationen aldrig stämmer är det klart att det bör fixas.