Spela Far Cry 4 med kompisar som inte äger spelet
Fick lite WD smak utav denna video.. såg lite för bra ut. Speciellt med tanke på att det är en multi plattform release..
"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"
Spela roll om spelet är skitkul. Jag förstår att Watch Dogs är en besvikelse för många men som jag ser det är det mer gameplay-mässigt.
Hela kritikerkåren var ju i princip enade om att FC3 var en av dem bästa open-world spel som någonsin skapats. FC4 påminner om en korsning mellan det och Uncharted 2. Bara det inte blir lika repetitivt som FC3 så kommer jag nog skaffa det. Speciellt om det är schysst co-op.
Hoppas man kan spela med kompisar som HAR spelet...
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Som i så gott som alla spel går stänga av.
Ja inte de som använder det som ett argument emot konsol tydligen
OK jag har spelat sedan 1986 och har inget emot konsol men vissa spel blir /är inte bra på konsol typ fps.
Har haft xbox360 samt ps3 men tycker att vissa spel funkar väldigt bra på konsol men då jag mest spelar fps och liknande så är PC ver annorlunda och oftast bättre emot konsol ver. så visst gillar jag mest PC.
Mycket för att jag bygger riktigt feta vattenkyl datorer 5000 w kyl effekt och gillar/vant mig att se lite ögongodis och ligger runt minst 80fps med bra flyt. Vi gillar ofta olika och jag gillar mitt.
OK löjligt dyrt med mina datorer men något ska man lägga pengarna på.
Är uppriktigt besviken på nextgen konsolerna de är för klena enligt mig.
Så vi gillar ofta olika och plattforms exklusiva spel tycker jag är idiotiskt.
Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.
För att de sa det under Sony's presskonferens. Så fort den var färdig gick Ubisoft ut med fullständig info. Det kallas samarbete. Även Microsoft visade icke-exklusiva titlar.