Överlevnadsspelet Rust säljer bra
Riktigt ball spel måste jag säga! Men se till att hålla er borta från dem officiella serverna som är fulla med hackers och griefers.. Kolla forumen så hittar ni många bra servers med aktiva admins!
Spelet är definitivt stabilt, inte krashat en ända gång för mig. Köpte på nyår och har över 33 timmar!
Rust är riktigt kul, om man inte är en riktigt dålig förlorare som får utbrott av att förlora sina prylar.
som hälften på fz är typ
Skulle säga att det är ungefär 70 % av alla man vars bas man raidar och mördar dom som blir så sura att dom stänger av spelet.
Rust är riktigt kul, om man inte är en riktigt dålig förlorare som får utbrott av att förlora sina prylar.
som hälften på fz är typ
Skulle säga att det är ungefär 70 % av alla man vars bas man raidar och mördar dom som blir så sura att dom stänger av spelet.
Själv blir jag mest sur på dom som dödar dom som precis spawnat Att man förlorar en massa saker är väl rätt tråkigt.
Men det är bara på't igen bara!
Sen kan jag även tycka det är lite skönt att dö ibland så man slipper gå runt å vara nojig att man ska bli skjuten och förlora allt man har ;p
som hälften på fz är typ
Själv blir jag mest sur på dom som dödar dom som precis spawnat Att man förlorar en massa saker är väl rätt tråkigt.
Men det är bara på't igen bara!
Sen kan jag även tycka det är lite skönt att dö ibland så man slipper gå runt å vara nojig att man ska bli skjuten och förlora allt man har ;p
Det är ju många vars pekfinger verkligen kliar så fort någon annan spelare är i närheten, som nyspawn så undviker jag alla, antingen är det någon med en sten som försöker mörda en eller någon med en pistol x)
Vilken typ av survival är det egentligen i det här spelet? Det verkar ju inte finnas någon typ av monster likt 7 Days Tp Die och DayZ. Är föda något problem eller ägnar man sig bara åt basbyggande, resurssamlande och dödande av andra spelare?
Det existerar lite zombies här och var annars vildjur och andra spelare. Du jagar bland annat med typ gris m.m för att få mat. Så det är inte bara basbyggande, utan det är som en blandning av minecraft och kanske lite stalker/ fallout med radioaktiva zoner m.m. Av vad jag läst och hört när folk har snackat om spelet.