Grand Theft Auto V
Det är störst. Det är dyrast. Men är det bäst? FZ har under fyra dygn rånat banker, snott bilar och spöat folk i jakten på svar. Nu ger vi det – så här bra är GTA V.
#grand-theft-auto-v, #rockstar-north, #max-payne-3
Jag börjar känna att det var bra att jag inte hypade detta för mig själv. Gjorde det med Rome och blev lite besviken. Det här kommer nog bli kul!
Har bara skummat recensionen, ska läsa mer sen, men hur är grafiken jämfört med gta IV? visst grafik är inte allt, men gta iv ser så gammalt ut numera.
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Jaha, då får vi som vill ha det till PC vänta drygt 6 månader.
Bra med konstruktiv kritik, håller med om att GTA behöver lite mer innovationer. Kanske fler sätt att lösa alla uppdrag istället för att alltid springa gun blazeing?
Oavsett blir det köp ändå!
Finns möjligheter att smyga i vissa uppdrag också om man hellre vill det.
10/10 hos IGN http://www.ign.com/articles/2013/09/16/grand-theft-auto-v-rev..., IGN har bättre poäng sättning tycker jag än FZ. De borde även här ha en högra skala när de sätter poäng. Menar 4/5 är det 7-8? på en 1-10 skala.
Minus var
Stundtals tröttsam och plump satir
GTA-konventioner serien måste lämna bakom sig
Ganska löjligt att gnälla på det, alltså är han trött på att skjutande konstant som varit i alla andra GTA med, men det är ju lite det som är spelet, de folken köper spelet för haha, stora rån med massa skjuta.
Om du älskar GTA lär detta vara en 5/5, det här är bara FZs/författarens åsikt (vilket han påpekar väldigt bra).
Och ärligt talat är det bra för oss som konsumenter att FZ inte delar ut fullpoäng höger och vänster.
Lifeinvader lol.
Bryr mig inte ett dugg om att det fått en 4a här. För mig är varje GTA-spel en 6/5.
Och den plumpna satiren skulle jag vilja påstå är gjort med ganska stor humor och så har det ju varit i alla GTA sen 1997. Skulle personligen inte säga att det är ett minus så länge det är intelligent gjort och Rockstar är alltid intelligenta när det gäller GTA-serien.
Om du älskar GTA lär detta vara en 5/5, det här är bara FZs/författarens åsikt (vilket han påpekar väldigt bra).
Och ärligt talat är det bra för oss som konsumenter att FZ inte delar ut fullpoäng höger och vänster.
Alla recensioner är recensentens åsikt...