Beyond ska bli mer intuitivt än Heavy Rain
Förbokade mitt ex från Amazon för ett par dagar sen. Special Edition för 400 spänn går inte att säga nej till även om det tar några dar extra från uk :).
Det är lag på att ge länk till bra deals i forumet. Annars kommer säpo och tar dig!
EDIT: Hittade. Verkar bara vara en annan förpackning.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
You can even ride a hose!
Everybody loves hoes!
Förbokade mitt ex från Amazon för ett par dagar sen. Special Edition för 400 spänn går inte att säga nej till även om det tar några dar extra från uk :).
Det är lag på att ge länk till bra deals i forumet. Annars kommer säpo och tar dig!
Det är lag på att ge länk till bra deals i forumet.
You can even ride a hose!
Everybody loves hoes!
all hoes loves my hose!
. . . oh, wait a.. :/
Skillnaden är inte jättestor, men:
Premium steel book
Exclusive extra game scene
Game soundtrack
Dynamic themes
Making Of Featurettes
Jävlar vad jag ångrar mig att jag valde xbox360 istället för ps3:(.
Finns ju inget som hindrar dig från att ha båda två (förutom ekonomin möjligtvis).
Själv sitter man med båda. Bara dumt att begränsa sig och inte få ta del av bådas spelutbud. Men gillar man spel så.
Dessutom kostar ju PS3 tji och "ingenting" idag och om ett år ännu mindre. Så du har ju chansen att ta igen det du missat.
Skillnaden är inte jättestor, men:
Premium steel book
Exclusive extra game scene
Game soundtrack
Dynamic themes
Making Of Featurettes
Aha trodde det bara var en steelbox. Tackar för info.
Nej, men med £25 i frakt, så drar det iväg till 650kr ändå...
Amazon UK har ett fraktfritt alternativ på beställningar över £25.
Nej, men med £25 i frakt, så drar det iväg till 650kr ändå...
Haha nej, fraktfritt. Sedan undrar jag vad du beställer där frakten kostar tjugofem pund, knappast på spel.
Fransk-kanadensare...
Nåja, så länge rörelserna är mer naturliga än Heavy Rains stylt-gång så är jag nöjd. Ser framemot spelet, men får se huruvida jag köper det vid release eller väntar. Gött att David Cage ska skildra Ellen Page uppväxt från flicka till kvinna. Han känns väldigt lämpad för att göra det trovärdigt!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Fransk-kanadensare...
Nåja, så länge rörelserna är mer naturliga än Heavy Rains stylt-gång så är jag nöjd. Ser framemot spelet, men får se huruvida jag köper det vid release eller väntar. Gött att David Cage ska skildra Ellen Page uppväxt från flicka till kvinna. Han känns väldigt lämpad för att göra det trovärdigt!
Fransk-kanadensare?