Tävla och vinn Company of Heroes 2
Uppföljaren till tokhyllade Company of Heroes släpptes nyligen. Nu kan du vinna spelet.
Dåså. Hoppas på en vinst, Föresten.. spelar det in om man är FZ-supporter eller inte i dessa tävlingar?
Dåså. Hoppas på en vinst, Föresten.. spelar det in om man är FZ-supporter eller inte i dessa tävlingar?
Skulle det göra det så hade det blivit ett jäkla liv, hade varit rätt sniket gjort av dom med ifall så var fallet. Men nej det spelar inte in.
Fast, det är väl inte fel i mina ögon att man har nån form av förtur om man är en betalande kund.. men ah.. vad skönt då att vi tävlas på lika villkor.
text
Fattar inte riktigt hypen över Coh serien, Visst dom är bra action spel som bäst men inte alls några realistisk ww2 spel,dock skulle det vara kul att ha det i samligen.
Det har aldrig varit meningen heller. De ville göra ett bra RTS helt enkelt.
Lycka till själv har man dammat av tales of Valor för att komma in i 2:an lite lättare
Mötas? Campaigner82 på Steam
Skulle det göra det så hade det blivit ett jäkla liv, hade varit rätt sniket gjort av dom med ifall så var fallet. Men nej det spelar inte in.
Fast, det är väl inte fel i mina ögon att man har nån form av förtur om man är en betalande kund.. men ah.. vad skönt då att vi tävlas på lika villkor.
Nja tycker inte jag, alla ska ha samma chans till att få vinna eller förlora. Det ska inte favoriseras mellan supporter och icke supporter.