Xbox One hittar hit i november
Jag har varit riktigt anti MS senaste tiden, men deras E3 show fick mig bli lite hypad faktiskt. Grymma spel, snygga spel (som jag antytt redan länge), grymma features med xbox live. Priset lite högt, men ändå ok för vad man får för det. Så vissta always online suger Banan, och dom andra sakerna med begagnade spel m.m, men tycker annars XboxOne verkar faktiskt riktigt bra! Är åtminstone positivt överraskad.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Finns inte en chans att jag betalar i närheten av €500 för det Microsoft presenterat. Är PS4 billigare blir det nog en sån, annars står jag över helt.
Eller, som min vän Bender uttryckte det bäst: http://youtu.be/_n5E7feJHw0
Vi får räkna med 4500:- här då.
kan nog räkna med 5000 med skatter och sådant. lite väl saftigt faktiskt!
+60 euro / år för GOld , vilket man tydligen måste ha...
Har inte tittat på deras show, men är Xbox guld ett krav med nya xboxen? I så fall är deras fail ännu större än innan.
I drank what?
Det som gör mig förbannad är att vi i europa ska få betala 499 Euro medans amerika får den för 499 Dollar. Men då har inte den europeiska versionen i närheten av alla features som den amerikanska versionen har.
Vafan ska vi betala så mycket överpris för en sämre produkt för? Nej tack. PS4 blir det.
280kr/år via diverse internetbutiker och NEJ, man måste inte ha guld.
Men fy tusan.. aldrig i livet att jag betalar 499 dollar för rättigheten att låna deras konsoll
Du menar €499, vilket är 4171 kr rundat ner till närmsta krona.
Sen räknar vi med skatter osv också, går inte bara att köra växelkursen rakt av
Men fy tusan.. aldrig i livet att jag betalar 499 dollar för rättigheten att låna deras konsoll
Du menar €499, vilket är 4171 kr rundat ner till närmsta krona.
Sen räknar vi med skatter osv också, går inte bara att köra växelkursen rakt av
Klart jag kan göra. Om jag har 100% rätt eller inte är en annan fråga.
Har inte tittat på deras show, men är Xbox guld ett krav med nya xboxen? I så fall är deras fail ännu större än innan.
Nej, det är inget krav. Du kommer kunna spela dina spel utan guld. Dock inte i mp precis som på 360'n.
Europa - 499 Euro.
USA - 499 Dollar.
Storbritannien - 429 Pund.
Svenskt pris? Någonstans mellan 5000 - 6000:- minst.