Kör vattenskoter i GTA V
Ingen snö? Inga skidor? B-spel som bäst.
Kan man ramla av skotern och i ren panik hålla i gasreglaget och släpas med x-antal meter? För det var "Hur kul som hels"t-sarkasm.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
skillnad på gangster å gangsta ;D själv tröttnade jag otroligt fort på allt homie å hiphopsnack, vice city kommer för alltid ligga mig varmast om hjärtat
always use the nubs for cover
Det är sandbox delen jag är intresserad av endast. Har aldrig fastnat för storyn i något av spelen, då finns betydligt bättre alternativ om det är vad man är efter. För mig hade de gärna kunnat ta bort storyn helt och lägga in mer fordon, platser, vapen, osv. istället. Storyn slutar ju alltid med att man är massmödare utan att märka några större konsekvenser utav det. Hade det gjort storyn mer trovärdig hade det kanske kunnat tilltala mig mer.
Varken Niko eller Roman är ryssar... Bosnier/serber...
Sant
Även om det gör att förboka till pc så innebär det inte att det släpps till pc. Förhandsbokningspengar går alltid att få tillbaka om spelet inte släpps. Däremot är det ju mycket större chans att spelet portas till pc om det är många förhandsbokninar.