Testa Nalle Puh-spelet som får barnen att gråta
Diabolus infernalis.
Everybody needs help.
Kom inte förbi Lvl 2 :(.. Antar att Nassefan kommer efter och lägger lömska skruvbollar
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Fick homrerun på första slaget och jag var inte ens med på att det startade. men sen var det desto svårare. Fick köra om första banan en gång då jag inte fattade att man skulle hålla inne musknappen. Efter att ha kört om andra banan 4 ggr så gav jag upp.
Nalle Puh är för mindre barn, men spelet säger annat. Vilken liten unge skulle INTE gråta av förtvivlan när ett spel är så där svårt...
Det har snart gått två timmar och ingen har klarat Nalle Puh-spelet än!? Oj vad besviken jag blir, jag trodde att det fanns riktiga gamers här på FZ.
http://disney.kids.yahoo.co.jp/game/pooh.html
Här är det "riktiga" spelet. I den japanska versionen så får man inte börja med full level vilket gör det så mycket svårare.
Ingen cred till /v/? Taskigt, FZ!
FZ borde göra en tävling av detta med nåt göttigt pris!
Fick för övrigt 17/19 på Ugglan sen körde det fast, nytt försök imorrn!
Det är inte bara barnen, jag vill också gråta. Drethål va svårt det var.
Vem kan stoltsera med att bli den första Christoffer Robin-dräparen på FZ!? Spänningen stiger!
Är inget större fan av spel som baseras helt på fysik och inte lyckas göra detta rätt. Något är väldigt fel när man kan slå slag som är omöjliga att slå i verkligheten. Ta en koll på Why do I own... : Bad Rats ?, jag håller med till fullo.
Så nu har jag klarat den förbannade Robin. har försökt dräpa den jäveln sedan klockan halv sju. 42/40. Efter det att man fått 30 home runs känns det som att han börjar fuska men det går att knäcka honom ändå!