Borderlands 2
Borderlands blåste in likt en sandstorm och stal många actionhjärtan och ännu fler speltimmar. Tre år senare är Texas-utvecklaren tillbaka med en tvåa som klår originalet på samtliga punkter – med råge.
#id-software, #rage, #borderlands, #gearbox-software, #borderlands-2, #doom, #mass-effect, #quake, #unreal-tournament-2004
Verkar som det är "samma spel" fast bara förbättrat på det flesta fronter. Good stuff!
Bra skrivet btw Calle!
låter bra, men hur står det till med kvinnosynen?
ne, men jag funderar lite på hur det är att spela det på PCn, kommer ihåg att det var bedrövlig FOV i ettan och att det var ett ruggigt dåligt system för multiplayern, iaf när man spelade över steam. har detta förbättrats?
Det ser ut att ha en bra options den här gången, måste jag säga
http://www.youtube.com/watch?v=ak7Sqs_ituU&feature=g-u-u
Intressant.
Men varför får det bara en fyra? Pga de första 10 uppdragen? Hela recensionen låter lite som en hyllningssaga och sen kommer betyget jag inte hade förväntat mig.
ja, jag tyckte också det var lite konstigt. Jag har iof bara skummat texten. Ska läsa mer sen...
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Intressant.
Men varför får det bara en fyra? Pga de första 10 uppdragen? Hela recensionen låter lite som en hyllningssaga och sen kommer betyget jag inte hade förväntat mig.
Håller med personen ovan! Första gången jag ser ett spel bli downrankat 25% pga. de 10 första uppdragen. Det är ju så att man undrar hur fan folk recenserar nu för tiden. Betygsresultatet är ruskigt lik GRs för övrigt....
Hur är spelet när det kommer till folk (Föräldrar) som inte har så mycket tid om kvällarna att lira? Är det ett sådant spel man kan sätta sig ned och spela en timme på en kväll lite snabbt och ändå ha skoj eller blir spelet bara tråkigt kortare sessioner?
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein
Ok, slår till nästa gång det är rea på Steam
Greenmangaming har det mycket billigare.
http://www.cjs-cdkeys.com/products/Borderlands-2-Steam-Key.ht...
265kr
Jag testade 1:an för ett tag sedan. Trist i soloplay, men kul i MP.
Ok, slår till nästa gång det är rea på Steam
Greenmangaming har det mycket billigare.
http://www.cjs-cdkeys.com/products/Borderlands-2-Steam-Key.ht...
265kr
Typ vadå, 20 kr billigare än från GMG som är steam authorized.
||||||||||||
||||||||||||
Intressant.
BARA en fyra? Hur menar du nu?
Äsch, stryk "BARA" då.
Jag vet inte, efter att ha läst recensionen lät det som en femma. Sen såg jag att det blev en fyra och tyckte det var lite oklart vad var negativt förutom de 10 första uppdragen.
Använde VPN och spelade i 2 h (Ska till tandläkaren så får bli mer senare) på Steam.
Enligt mig så är inte de första uppdragen speciellt dåliga, dock om de är det i jämförelse med resten så måste de andra vara riktigt bra ^^
Hur är AI:n? Testade Borderlands och en av anledningarna till att jag inte orkade med spelet var den trista AI:n. De bara stod där och blev skjutna...
Den är bättre än i 1:an.
Inte för att vara dryg men jag räknar kallt med att er recension av Mist of Pandaria kommer vara sjukt negativ och avslutas med en femma i betyg...
Lite som iPhone 5 previews... bu buuuh buuhuuu 10/10!
Jo Bobbey, det var faktiskt rätt drygt. Vad baserar du det på?