550 000 kronor – för ett dlc-paket
Går man ihop 5500 pers så kostr det ju bara 100 kr per person, sen får en snubbe lägga upp resultatet på youtube och vips så har vi kanske världens dyraste youtube-klipp ;D
Bara för att man köper dyrt redskap så behöver det inte betyda att man kommer vinna.
"DLC" betyder "Die Lara Croft" det vet alla
Surt om man nu skulle köpa det dyraste redskapet för 550 000 riskdaler och sen är det ändå någon annan "jävel" som får in det sista slaget och får se innehållet.
Sen känner jag viss skepsis till: "Slutligen kommer den att gå sönder och avslöja något "otroligt, helt unikt"."
Folk som levt i internet eran ett tag har sett det mesta.
Så om man tillåts spekulera lite.. vad skulle det kunna vara som gömmer sig inuti kuben?
Ett videoklipp med Molyneux då han skalar av sig sitt skin och avslöjar att han egentligen är en alien?
Vad som än finns i kuben så tvivlar jag på att det är värt 550 000 kr.
Kanske en heldag med herr Molyneux? Det är säkert värt mycket mera, enligt han själv ;P
Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.
han kan sin PR den där killen
Expert på att hypa sina projekt till oanade höjder, för att sedan falla ihop som en suffle.
räcker för att sälja spel... dock tycker jag inte de faller ihop som en suffle.. tycker dom oftast är bra.
"som förväntas lanseras om två år"
WTH? Två år för att göra ett spel där man slår på en kub? Det kan jag göra på några timmar.
Inte ett spel för att slå på en kub, det är ett experiment av flera som ska leda fram till en design av ett spel vilket i sin tur förväntas vara klart om två år.
Nämen!