"Det finns fortfarande hemligheter i Batman: Arkham City"
Enligt utvecklarna finns det fortfarande 3-4 hemligheter som spelarna inte hittat – vad väntar du på!?
#batman-arkham-city, #rocksteady
Lät bara som om det var något som man måste ha sett, eller kanske till och med "klurat ut". Hur vet man då om någon verkligen har sett det, eller om man bara har svept över föremålet med kameran så att den varit i bild.
Ta "Scarecrow-koden" t ex, är det något som man måste klura ut och sedan knappa in svaret på någonstans, eller hur fungerar det?
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Lät bara som om det var något som man måste ha sett, eller kanske till och med "klurat ut". Hur vet man då om någon verkligen har sett det, eller om man bara har svept över föremålet med kameran så att den varit i bild.
Ta "Scarecrow-koden" t ex, är det något som man måste klura ut och sedan knappa in svaret på någonstans, eller hur fungerar det?
Scarecrow-koden var att du var tvungen sitta på ett speciellt ställe och sen ta fram decryptern och decrypta fram rätt ord. Det svåra med den är att man inte vet om att man ska plocka fram decryptern (där är inget elektroniskt lås etc)
Finns ju folk som kör pirat som kanske har hittat
De som kör pirat är bara patetiska och räknas inte.
MAO en otroligt ointressant grupp.
pssstt.... var försiktig med negativa kommentarer mot pirater på fz, många av användarna här älskar att stjäla produkter som folk arbetade för att skapa.
när harley är ute på bärsärkagång igen kommer jag tillbaks också och då blire fan att täcka hela staden i explosive gel
Lol xD
"Och smockorna skola ligga i luften som en tjock dimma"
(Uppenbarelsen kapitel 3, sidan 6)
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Finns ju folk som kör pirat som kanske har hittat
De som kör pirat är bara patetiska och räknas inte.
MAO en otroligt ointressant grupp.
pssstt.... var försiktig med negativa kommentarer mot pirater på fz, många av användarna här älskar att stjäla produkter som folk arbetade för att skapa.
Jo har redan fått 10 minus. Så det är svårt att föra en seriös debatt om pirat spelandet. O anser att endast de som betalat har rätt till suport o att ha en åsikt av värde om spelet.
Men Batman AC är ett suveränt spel samt så billigt att pirata känns onödigt.
Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.
Orka... när SP storyn var slut har jag inte återvänt. De borde designat spelet bättre så storyn inte tog slut när det var en massa små saker kvar. Jag är ingen spelare som har lust att springa/flyga runt och samla på saker när det finns en spännande story att ta del av väljer jag alltid det sistnämnda. Bra spel men kunde varit bättre.
Oj, blev de av med sitt spel? Bäst att lämna tillbaka det då så att de vet var de har sitt spel när de vill spela det...
(om du nu missade ironin så är en kopia inte stöld, Inte ens enligt svensk lag. Lär dig skillnaden mellan en fysisk produkt och en icke-fysisk produkt som går att replikera i oändlighet utan behov av materiella råvaror. Sedan om det är fel eller ej spelar ingen roll för definitionen av handlingen.)
Själv orkade jag inte spela igenom spelet, blev på något sätt alldeles för repetitivt och det saknade det där lilla som alltid fick en att komma tillbaka. Kanske ger det en chans till i framtiden, kanske en regnig kväll under semestern.