Spela Age of Empires Online på Steam
MMORTS:et har nu släppts på Valves onlinetjänst och fått en ny sammanfattande trailer.
Nej, tack. Age of Empires serien var i första hand ett SP spel - och måste säga att jag föredrar nog AoE2 online (om man måste spela via internet)
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Verkar ju ändå ha de viktigaste dragen av AoE 1/2 i sig. Förutom att dess art direction är rejält fugly, såklart.
Kanske trailern som var mer välgjord än spelet, men den fick det iallfall att framstå som ett ganska seriöst spel med mycket djup, som man dessutom med lite möda och skills kan bli jävligt bra på. Vilket alltid är trevligt som fan.
Tror inte det blir något, dock. Det ser helt enkelt för fruktigt ut.
Varför ska man spela det här, för att det är gratis? Det är luften med, går en promenad.
Fattar inte varför dom gjorde detta, Age of Mythology 2 hade ju vart så mycket roligare
O ja, det kan jag hålla med om. Eller ett nytt "Age Of Empires 2" hade väl inte heller varit fel?
Age of Empires II-2.
umm hur funkar det med civs som man redan köpt från ms? är det fristående från eller finns mina premium civ från tidigare med...
Det är i princip samma spel från samma plats fast du får steam overlay
Vadå "i princip"? Det ÄR samma spel
umm hur funkar det med civs som man redan köpt från ms? är det fristående från eller finns mina premium civ från tidigare med...
Min poäng är att skillnaden mellan Steam och icke steam är att du får en overlay.
Samma servrar, samma konton och samma städer.
Hade det varit olika servrar (osv..) så hade det knappt varit samma spel då du hade blivit tvingad o skapa nya saker.
Min poäng är att skillnaden mellan Steam och icke steam är att du får en overlay.
Hade det varit olika servrar (osv..) så hade det knappt varit samma spel då du hade blivit tvingad o skapa nya saker.
Ja...precis..
Nej, tack. Age of Empires serien var i första hand ett SP spel - och måste säga att jag föredrar nog AoE2 online (om man måste spela via internet)
Jaså? Jag tror aldrig jag spelat det på singleplayer...men jag har väl ett par hundra matcher i multiplayer.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Ja...precis..
Meh, sluutaa!
Om vi säger så här da:
Det är ingen skillnad förutom Steam overlay.
Nöjd nu?
Meh, sluutaa!
Om vi säger så här da:
Nöjd nu?
Vet inte vad du tjafsar om, det var ju precis det jag sa
Installerade, blev bemött av en "Games for Windows Live-skärm", avinstallerade.
Vad hade du väntat dig av ett microsoft-spel?
Meh, sluutaa!
Om vi säger så här da:
Nöjd nu?
Vet inte vad du tjafsar om, det var ju precis det jag sa
Installerade, blev bemött av en "Games for Windows Live-skärm", avinstallerade.
Vad hade du väntat dig av ett microsoft-spel?
Tänkte mest: Hell yeah, Age of Empires, dags att testa!
//Schmoo
GFWL + Pay 2 Win
Skämtar du eller? AoE:O är definitionen av P2W
no ty.
-
Att Aoe Online skulle vara Pay 2 Win, där har du ganska fel.. Du kan inte köpa dig bättre.. Aldrig hört talas om Champion Mode till AoeO.
Spela först kom med dåliga kommentarer senare.