Vinn Catherine
Vi har lagt vantarna på hela tio exemplar av spelet, plus ett lass bonusprylar. Visst gillar du de oddsen?
Fråga 3 var random. Använde bara uteslutningsmetoden och hoppas jag fick rätt svar T_T
Sådära, om man råkar vinna så får man väl hålla spelet gömt från sambo och barnen, guilty pleasure :E
Sådära, om man råkar vinna så får man väl hålla spelet gömt från sambo och barnen, guilty pleasure :E
Äsch då, de bilder och den reklam som använts för att marknadsföra Catherine har varit klart mer kontroversiell än själva spelet, så du har nog inget att oroa dig för. Men ja, att hålla det undan från kidsen är sannolikt en bra idé i varje fall.
Fråga: Lottar ni fram vinnarna eller plockar ni ut dem för hand?
Exakt hur vi gör stannar innanför redaktionsväggarna, men vi lottar inte.
Låter väldigt suspekt kan man tycka skulle ju iofs förklara varför jag aldrig vunnit något då jag varit kritiskt till kvalitén på redaktionen mer än ett tillfälle
Låter väldigt suspekt kan man tycka skulle ju iofs förklara varför jag aldrig vunnit något då jag varit kritiskt till kvalitén på redaktionen mer än ett tillfälle
http://3.bp.blogspot.com/_lD5nplPLYn4/TJGmclIxcUI/AAAAAAAAAok...
Vart ju iofs bekräftat att det inte var random så det måste ju finnas något mer bakom det.
Äsch då, de bilder och den reklam som använts för att marknadsföra Catherine har varit klart mer kontroversiell än själva spelet, så du har nog inget att oroa dig för. Men ja, att hålla det undan från kidsen är sannolikt en bra idé i varje fall.
LIES!
Hur fungerar det egentligen med åldersgränserna när ni tävlar ut spel med "från 18 år" på lådan?. Ingen under arton behöver göra sig besväret?
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Jag önskar mig ett riktigt porrspel. Typ lite som Larry Laffer men inte tecknat och riktig porr...
"Plumbers dont wear ties"...check it out.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Uteslutningsmetod på fråga 3.
Ett spel som verkar väldigt intressant, och extramaterialet nästan ännu mer intressant! En t-shirt liksom, hur klockrent är inte det när det är ett spel som detta?
Håller tummarna, PÅ RIKTIGT, för första gången på länge.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Älskar riktigt unika spel, känns som om man inte spelat ett sedan Heavy Rain
Har du en wii så kolla up
Tackar, där fick du mig att väcka hela min familj... Klart värt det dock!