Steams gigantiska helgdagsrea drar igång
Vad kan du köpa till en billigare peng? Typ allt som finns. Nya massiva erbjudanden varje dag, samt uppdrag som ger dig gratisprylar och chans att vinna ALLA titlar på Steam.
#portal-2, #orcs-must-die, #fable-iii
Men det är ingen vidare rea på de flesta av spelen. Man kan ju få många av dem billigare på rusta eller någon annan affär.
Blir så trött på personer som dig. Skulle spelen kostat 75 kr skulle det inte duga, för då är det fortfarande för dyrt. Skulle spelen kostat 50 kr skulle det inte duga, för då är det billigare att köpa ett trasigt spel på Tradera och laga det själv. Skulle spelen vara gratis så skulle det inte duga, för då måste det vara något som inte stämmer. Skulle dom betala dig för att ta emot spelen så skulle det inte duga, för då skulle du anklaga dom för att håna dig.
Ja, det är onekligen lätt att bli "fartblind" och köpa på sig för mycket.
Jag har suttit här och övervägdt att köpa "id Complete Pack" för ( 83% rabatt ) 44,99€ - 24 spel/expansioner för ungefär vad ett fullprisspel normalt kostar - och då ingår Rage dessutom. Men jag avvaktar, har ju eller har spelat det mesta andra, iofs kul för att få allt samlat på steam... Hmm
Jaja, jag fick iaf portal 2 i en present bara för att logga in på steam, hade förstås det sen innan, men man kan ju byta det mot något annat skoj
"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell
Men det är ingen vidare rea på de flesta av spelen. Man kan ju få många av dem billigare på rusta eller någon annan affär.
Blir så trött på personer som dig. Skulle spelen kostat 75 kr skulle det inte duga, för då är det fortfarande för dyrt. Skulle spelen kostat 50 kr skulle det inte duga, för då är det billigare att köpa ett trasigt spel på Tradera och laga det själv. Skulle spelen vara gratis så skulle det inte duga, för då måste det vara något som inte stämmer. Skulle dom betala dig för att ta emot spelen så skulle det inte duga, för då skulle du anklaga dom för att håna dig.
De flesta spelen är ju bara prisänkta till 9-10 euro, då är det inte mycket till rea då man kan få tre spel på vanliga affärer för samma pris. T.ex. kostar doom 3 9.99 euro på steam medans man kan få det för 50 kr på rusta när det inte är rea. Även andra spel, som Mass Effect 2 kostar över hundra kronor på steam medans det går på 99kr för deluxe på vanliga affärer och då får man ju även skivan.
Sins of a solar empire gick på 99kr för trinity på gamestop förra året, medans det fortfarande kostar 140 kr eller något på steam när det inte är rea. Så det är snarare så att när det blir rea på steam så är det egentligen ingen rea för man kan köpa de flesta spelen för samma pris i vanliga affärer.
Men spelen de har på första sidan är det rättså bra priser på
Alltså... vissa av de katalogerbjudanden som finns är ju helt sjuka.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Kom ihåg att kolla ut vilka spel du vill köpa och invänta varje dagsrea för extra bra priser. Sen sista dagen på rean köper man alla de där spelen med "halvbra" rea som man vill ha men som det aldrig blev någon "superrea"på.
Spartips från Shadee
Spartips från Totalbiscuit* :> Antingen det, eller så är ni telepatiskt ihopkopplade ;p
Kom ihåg att kolla ut vilka spel du vill köpa och invänta varje dagsrea för extra bra priser. Sen sista dagen på rean köper man alla de där spelen med "halvbra" rea som man vill ha men som det aldrig blev någon "superrea"på.
Spartips från Shadee
Spartips från Totalbiscuit* :> Antingen det, eller så är ni telepatiskt ihopkopplade ;p
Då är vi nog ihopkopplade, vet inte vem Totalbiscuit är.
Däremot vet jag att man får rage när man tror att man gör en bra deal så är det billigare en-två dagar senare. Gäller allt och inte bara Steam.
Spartips från Shadee
Då är vi nog ihopkopplade, vet inte vem Totalbiscuit är.
Däremot vet jag att man får rage när man tror att man gör en bra deal så är det billigare en-två dagar senare. Gäller allt och inte bara Steam.
Totalbiscuit är episk. Kika på hans channel på Youtube Britt med humor!