Ubisoft har ett stort onlinerollspel på gång... AssCreed?
Sugen på att jobba med ett "AAA MMORPG"? I sådana fall kanske det är just dig Ubisoft söker, men förmodligen inte.
#ubisoft, #assassins-creed-brotherhood, #assassins-creed-revelations
Ja, för ubisoft är ju så intressanta nu för tiden.... Klåpare är vad dem är.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Hoppas det! Deras multiplayer av Assassin's Creed Brotherhood/Revelations är väldigt solid! Hoppas verkligen på någon i stilen av ett MMORPG i samma miljö och tid. Vore ju sjukt nice - tänk bara grafiken.
Heja AssCreed! ^--^
Varje gång jag ser "AssCreed" tänker jag mig nån form av sjuk porr version av Assassin's Creed.
hahaha..
hejsanhejsanhejsan
Assassins Creed.. Tog mig 3 sekunder att skriva, och jag tar inte betalt för det. Just saying.
Jag tänkte väl mer ur utrymmessynpunkt snarare än hur snabbt det går att skriva, i och för sig. Sen är förkortningen bra som variation till att bara skriva "Assassin's Creed", "Spelet", "Titeln" och så vidare hela tiden... it's good for many things, yes it izzz.....
Assassins Creed.. Tog mig 3 sekunder att skriva, och jag tar inte betalt för det. Just saying.
Jag tänkte väl mer ur utrymmessynpunkt snarare än hur snabbt det går att skriva, i och för sig. Sen är förkortningen bra som variation till att bara skriva "Assassin's Creed", "Spelet", "Titeln" och så vidare hela tiden... it's good for many things, yes it izzz.....
Ärligt talat sitter jag bara å småtrollar lite Nu har steam Äntligen startat Anno 2070, så nu är det slut på trolleriet!
"If the road ahead is long, don't turn back"
Hard-Core Swordbashing i Rom hade inte varit fel.
Äh, variation förnöjer. Det tycker jag åtminstone. Det händer att jag skriver Assassin's Creed ena gången, och AssCreed nästa bara för att krossa någons hjärta.
By deciding what is right you ultimately end up blind.
Varför inte köra med AC då? Det låter åtminstonde lite normalare. Man kör ju oftast med två stycken bokstäver, ett från ord ett & ett annat från ord två. Precis som med Personal Computer, PC. Inte PerCom som ni använder till AssCreed.
Känns något mer seriöst med AC. Det är min åsikt.
hejsanhejsanhejsan
Det kan ju vara lätt förvirrande med namnen för Ubisofts studios i Québec. Deras Montréal studio är den som gör alla stora AAA titlar, som Assassin's Creed etc. De har även en mindre studio i Québec City:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ubisoft_Quebec
Québec city är huvudstaden i provinsen Québec. Dock är det en liten stad i jämförelse med Montréal, storleksvis motsvarar den Malmö medans Montréal har runt 2-3 miljoner invånare beroende på hur man räknar.