Test Drive Unlimited 2-patch om två veckor
Eden Studios jobbar hårt på en patch som ska få deras bilspel att fungera.
#test-drive-unlimited-2, #eden-studios
Det är verkligen mycket sämre än ettan alltså. Kör man med Hlåda och koppling så får man inte köra de bilar som saknar Hlåda med paddlarna på ratten istället. Sen låter det som man får motorstopp varje gång man drar iväg. Men det är bara ljudet som buggar. Besviken på detta spelet som fan.
Det är ett icke fungerande bilspel!
Varför måste alla försöka ursäkta det här spelet konstant? Det är ett spel som går ut på att köra bilar snabbt i tävlingar... vet ni vad TDU2 har? Många bilar och tävlingar vilket effektivt kvalificerar det till ett bil/kör/racingspel!
Bara att man valt ett expanderat och fritt koncept betyder inte att det här är WoW med Ferraris som mounts, det ÄR ett bilspel och det ÄR icke färdigt på långa vägar.
Nu kommer standardursäkten: "hurr durr de e ju ingen sim asså!"
Ingen förväntade sig det, allt vi ville ha är en förbättrad TDU1... inte 50x försämrad -_-'
Att det öppna återrapportforumet är VÄLDIGT likt bÄtaforumet säger ju en hel del. Inte svårt att räkna ut det största motivet att "arkivera"(gömma) det.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Det är verkligen mycket sämre än ettan alltså. Kör man med Hlåda och koppling så får man inte köra de bilar som saknar Hlåda med paddlarna på ratten istället.
Va!? Skojar du eller.. Haha.. En av de coolaste "smådetaljerna" i TDU ju! Jag blir bara mer och mer nöjd för var dag som går att jag avbokade det!! >_<
SLI hade varit trevligt också. iallafall för oss med 3 skärmar.
Xbox360 äger allt i hela världen och äger ni inte en så är ni mindre värda och har lyckats sämre i världen!!!! För INGEN har nästan råd att köpa en 360 för 2000-2500kr, så känner mig exklusiv
Precis som folket med iPhone när ja tänker efter, bedrift med 1kr och binda sig 2 år