"Activision misshandlade Guitar Hero"
Före detta utvecklaren Kelly Summer tror att det fortfarande finns en marknad för gitarrspelen.
#activision, #guitar-hero, #redoctane
Håller med om att det var för många spel. Men spelkänslan har alltid varit bättre i Guitar Hero. Så om jag gillar att spela plastgitarr är det väl logiskt att jag köper spelen som kommer ut, medan jag skiter i de plast gitarr spel som är tråkiga?
Enligt mig kunde WT vara en 4:a och ha Lead, Rhythm och Bass som intrument, släppa "Tier packs" på runt 10 låtar en gång i månaden sen över gått till att lägga till Trummor och sång i en femma, sen släppa ett nerladdningsbart expansions pack med metallica låtar och deras karaktärer. Hade vart mumma.
Ha få DLC för att ha en spelkänsla kvar och inte behandla spelet som om det vore iTunes.
Ska jag va HELT ärlig så har jag INTE ens spelat CoD black ops! Kollat på videos osv Ingen nytt i spelet o för mycket buggar... sätt när min polare spelet skitet o det laggar as för han. Medan jag spelar BFBC2 och det funkar hur bra som helst
Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly