Se de första Tomb Raider-bilderna hos oss
Square Enix släpper ut Lara ur sin mörka vrå och låter er titta på en blåslagen tösabit i digra situationer.
Kunde de inte döpt spelet till något mer än bara Tomb Raider, första spelet heter ju redan det! Det blir så jobbigt att behöva säga "gamla Tomb Raider" eller "nya Tomb Raider". Hatar när utvecklare gör så här. Samma sak med Medal of Honor.
Även filmer har böjat med göra så med har jag märkt. Fy fan.
Hell Tengil, vår befriare!
Kunde de inte döpt spelet till något mer än bara Tomb Raider, första spelet heter ju redan det! Det blir så jobbigt att behöva säga "gamla Tomb Raider" eller "nya Tomb Raider". Hatar när utvecklare gör så här. Samma sak med Medal of Honor.
jobbigt? det är väl jobbigare att säga Tomb Raider: Escape from the creepy cave? *märk inte ord ffs*:D
I have spoken..
Ser atmosfäriskt ut.
Antar att vi pratar tredjeperson igen.
Har jag rätt?
Tjaa, folk kallar det nya Medal of Honor för "Medal of Honor 2010" så jag antar att spelet kommer bli känt som Tomb Raider 2011 eller "Tomb Raider reboot"
Game long and prosper