Rykte: PSP2 fångad på bild
Alltså... om hårdvaran är så stark som ryktena säger undrar jag vad den gör mer förutom att köra spel? Första PSP kan ju spela film, musik och visa bilder och allt som är standard idag... så... exakt vad har de tänkt att man ska ha t.ex 1GB ram till!? O_o
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Alltså... om hårdvaran är så stark som ryktena säger undrar jag vad den gör mer förutom att köra spel? Första PSP kan ju spela film, musik och visa bilder och allt som är standard idag... så... exakt vad har de tänkt att man ska ha t.ex 1GB ram till!? O_o
Vad jag vet är spel allt annat än lättdrivna och därför kräver sin hårdvara.
Goddag från katedral!
planerar inte att köpa en om den inte är bakåtkompatibel ,har allt för mycket på UMD
Vad jag har hört så kan du ju ladda ner dina UMD spel till hårddisken för PSP Go, och ifall PSP2 inte skulle vara bakåtkompatibel vore det väldigt fail. Chansen är nog positiv i alla fall, från mitt tycke.
Ser inte PSP Go ut sådär? Har inte PSP Go också blivit utsedd till den mest oergonomiska handhållna konsolen sedan Gameboy Advance SP?