Spana in Firefall
Storskalig onlinepangare från skaparna av World of Warcraft och Tribes.
#nyhetstips, #world-of-warcraft, #blizzard, #firefall, #starsiege-tribes
Jag förstår inte varför folk är så mot cell shading? Själv är jag så trött på alla Dirt spectrum "realism" shooters som Yahtzee hade sagt det. Tycker det är en väldigt skön grafikstil.
jag kan svara på varför jag inte är så mycket för cell shading spel.
först var det coolt med det men man trörtnade väldigt fort på stilen sen så brukar det bli ganska fula hack i dom svarta sträken och nu så käns det som att det kommer så många såna här spel och att man itne orkar mer med det.
ursäkta min stavning är dyskrafiker.
Alla som klagar på grafiken:
Den är skitbra gjord, kolla ljuseffekterna, skuggor osv..
Ser så ut iaf..
Inte verkligt? Nej, men vad fan är det i spelväg..?
Ett av de största *suck* spelen hittills har lyckats bra utan verklighetstrogen grafik.
Vill du att det skall vara mörkt och dystert ala *insert random tps here*, skit i att köpa det då..?
Folk klagar helvete redan innan det är släppt..
Wheeeaaat??? *really surprised face*
Eh.. Nej tack.
Är som många andra här redan så himla trött på denna tecknade stil a lá Warcraft3-Wow-Diablo3 (!!!) och SC2 (till viss del, don't deny it!).
Kan vara arbetsskada, eftersom jag sitter med liknande arbetsuppgifter, but still.
Mindre cartoon åt folket
PS: Känns som att Blizzard verkligen hittat sin nisch här.. Vilket är lite synd, då jag verkligen inte orkar mer av denna grafiska stil..
PPS: Till alla som whinar över att vi uttrycker våra åsikter på detta FORUM, trolla mindre yao! ;D
fick syn på detta spelet i en alienware annons som jag får lite då o då i mailet, skrev upp mig på beta direkt eftersom jag digga borderlands enormt, när man väl plöjde igenom de me kompisar
jag säger mer cell-shad´ade spel, jag är enormt trött på alla bruna/gråa/mörka spel iaf!