Grand Theft Auto IV-trailer inatt
Släpps till vilka konsoler? den röda lila blåa svarta gula eller vita bollen?
den gröna och den blåa
jo men logon är blå samma sak med 360n den är ju vit
Det är liberty city iaf... coolt
btw, roliga saker i trailern.
Annons för film " I sleept with your mom"
Sedan på den där börs tavlan stog det "Take2"
"americas next top hooker" på en skylt
"heart stopper hamburger något stod det med..."
skoj kommer det bli,
stod liberty city lite överallt så dom gav det iaf rätt bra:
Nämen!
Jag har stora förhoppningar på storyn. Tänk er:
Vladimir (?) kommer som illegal invandrare med båt från Ryssland. Lämnar ett våldsamt liv bakom sig med förhoppning om att starta liv på nytt i en stad med möjligheter. Börjar helt utan någonting på fickan. Man börjar i slumkvarteren, får göra små ärenden åt lokala gangsters och så börjar den "onda cirkeln" som går mot toppen...
I love it!!!
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
Jag har stora förhoppningar på storyn. Tänk er:
Slava kommer från Pripyet efter varit en stalker några år, smugglat folk in och ut från The Zone , dödat andra stalkers och haft ett svårt liv.
Han har nu lämnat alla anomalies och radio aktiva ämnen bakom sig. Nu reser han till N.Y med sina radioaktiva krafter och vill bli en mafia boss, med hjälp av sina plutonium 5.56 MM kulor kommer han ta över staden.
Kanske det blir nuclear fallout också - det blir som snö, som någon här vill ha.
GTA 4 - NUK'IT IN THE BIG APPLE.
WOW!!!! JAG LÄSTE DOM KOMMER SLÄPPA SPELET TILL WII OCKSÅ!!!
KOLLA SCREENSHOT:
http://media.gigex.com/ss/3585/screens/3585_05.jpg
:O!!! SJUKT!
hmm nu när jag ser trailern igen så börjar jag tänka om.. är det ny york det utspelar sig på eller är det liberty city ? när man ser frihetsgudinnan och empire state building så tänker man att det är new york men man ser även liberty ferry terminal, och reklam för tidningen liberty tree och under det så tror jag att det står welcome to liberty city
Fan va besviken! trode det skulle vara en längre trailer.... men det blir nog kul som fan! men... jag ville ha mer... det är som att gå på strip tease å se en 50 åring visa 1 tutte!, jag vill see allt om jag endå har kommit hit!
Varje dag suger på ett helt nytt sätt!
hmm nu när jag ser trailern igen så börjar jag tänka om.. är det ny york det utspelar sig på eller är det liberty city ? när man ser frihetsgudinnan och empire state building så tänker man att det är new york men man ser även liberty ferry terminal, och reklam för tidningen liberty tree och under det så tror jag att det står welcome to liberty city
Liberty City är New York, bara det att de inte vill/får kalla staden New York.
Fan va besviken! trode det skulle vara en längre trailer.... men det blir nog kul som fan! men... jag ville ha mer... det är som att gå på strip tease å se en 50 åring visa 1 tutte!, jag vill see allt om jag endå har kommit hit!
på en 50 åring kärring skulle jag inte vilja se nånting...
to each his own taste as they say...
ah! logiskt!