Killzone 2 filmat
Jag är definitivt inte imponerad. Explosionerna ser ut som de hör hemma på ett SNES. Det är inte samma bolmande rök som i första demot osv osv. Skulle vilja säga att de hypade rejält innan ps3:an kom ut. För övrigt ser spelmiljön ganska trist ut som det poängterats ut innan mig.
Trailern är en gammal pre-pre-alpha. Hälften av alla animationer, en massa texturer, effekter m.m. var inte färdiga när den trailern gjordes.
Spelet kommer med största sannolikhet att överglänsa 2005 trailern när det släpps.
Förhoppningsvis får vi se nyare material nu på sonys stora visning.
Men hursomhelst håller denna trailer hög klass och visar att GG inte alls var ute och cyklade med sin 2005 års e3 trailer.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Häftig trailer men... vem fan designade de luftburna trupp transporterna? De sitter för bövelen på UTSIDAN av skeppet, samtidigt som de är bombarderade underifrån med inte mer än en simpel reling att hålla sig i. Måste varit det sämsta exemplet på framtidens uppfinningar. Ska sanningen fram så skrattade jag rätt ut över hur dumt det såg ut, och osäkert.
Häftig trailer men... vem fan designade de luftburna trupp transporterna? De sitter för bövelen på UTSIDAN av skeppet, samtidigt som de är bombarderade underifrån med inte mer än en simpel reling att hålla sig i. Måste varit det sämsta exemplet på framtidens uppfinningar. Ska sanningen fram så skrattade jag rätt ut över hur dumt det såg ut, och osäkert.
haha, jag var på väg att skriva exakt samma sak..
Har de inte råd med att bygga skydd runt sina gubbar på transporterna. En luftgrop och ett helt team hade varit blåbärssylt på marken nedanför.
För övrigt ser det ok ut, men känns inte super revolutionerande. Man har sett det innan liksom, påminner för mycket om andra spel.
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..
Tycker den här är lite intressant:
http://generationdreamteam.free.fr/afrika/killzone2/KillZone2...
Sen att det här inte imponerar lika mycket som trailern 2005 är ju inte så konstigt, men jag tror inte att det beror på att Killzone 2 ser sämre ut nu än då utan snarare att man har helt andra referenser nu. Tycker för övrigt att det ser riktigt kul ut, fick en del #Black-vibbar av själva actionen och Black var förbannat roligt så