Test Drive: Unlimited uppdaterat
Gemförelse med DiRT är Test Drive: Unlimited urtråkigt. Urtråkig styrning, urtråkig grafik (även på högsta grafikinställningar).
Vet inte riktigt om det var något vidare bra att gämföra med. Test drive är ju inte rally precis.
Ja jag vet att jag är bäst!
Jaha någon som vet om dom fixat rattbuggen i spelet ? Den som gjorde spelet totalt ospelbart på vissa maskiner när man använde en ratt ?
Jo vissa rattar funkar inte alls tydligen. Min wingman ratt som är ett par år till exempel går det inte med...
Ja jag vet att jag är bäst!
DiRT och Test Drive: Unlimited är så totalt olika spel, helt omöjligt att jämföra enligt min mening.
Med all grafik maxad så är Test Drive: Unlimited riktigt snyggt spel (dock inte lika snyggt som DiRT, men DiRT släpptes precis, Test Drive Unlimited har ju nästan ett halvår på nacken nu).
Den totala öppenheten (kör precis vart du vill) i Test Drive: Unlimited är något som aldrig skulle funka i ett spel som DiRT (och inte ens höra dit för den delen). Sedan dom enormt långa loppen du kan köra i TD:U är något jag verkligen gillar, inte sett det på speciellt många (bra) bilspel på dator, gillade sånt på Gran Turismo 2/3 på psx/ps2, men där var det bara samma bana varv efter varv efter varv. I TD:U finns det några få lopp som ligger på allt mellan 45 minuter och en timme (beroende på bil). Det längsta vinner man dessutom en miljon för, dock kräver det ju en rätt bra bil för att kunna köras lätt ^^
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
I TD:U finns det några få lopp som ligger på allt mellan 45 minuter och en timme (beroende på bil). Det längsta vinner man dessutom en miljon för, dock kräver det ju en rätt bra bil för att kunna köras lätt ^^
Näe.. 1 timmes racet då man får en miljon för att ta sig runt ön körs lättast med motorcykel.
Jaha någon som vet om dom fixat rattbuggen i spelet ? Den som gjorde spelet totalt ospelbart på vissa maskiner när man använde en ratt ?
Har du ställt in spelet att du kör med ratt då ?
Det är inte det som är problemet, det är när man väljer att använda ratten som spelet blir ospelbart, antalet bilder/sekund sjunker drastiskt.
Har du ställt in spelet att du kör med ratt då ?
Det är inte det som är problemet, det är när man väljer att använda ratten som spelet blir ospelbart, antalet bilder/sekund sjunker drastiskt.
Aha, bra grejer då med andra ord